تبلت

تولید تبلت گلکسی تب S8 سامسونگ رسما تایید شد

سامسونگ به طور رسمی تولید تبلت های سری گلکسی تب S8 را تایید کرد. معمولا هر سال بعد از رونمایی از یک مدل آیپد از کمپانی اپل، سامسونگ هم یک مدل از تبلت های خود را رونمایی می کند. بعد از رونمایی آیپد پرو اپل، به نظر می رسید سامسونگ قصد رونمایی از گلکسی تب S7+ را داشته باشد. اما در گزارشی رسمی تولید تبلت های سامسونگ گلکسی تب S8 مورد تایید قرار گرفت.

هرچند سالهاست که سامسونگ در تولید تبلت دستی در بازار دارد اما از سال 2018 بود که علاوه بر مدل های تبلت اقتصادی، اقدام به تولید تبلت های پیشرفته تری کرد. تبلت گلکسی S4 اولین سری از این لپ تاپ های قدرتمند بودند. تا سال 2020 که گلکسی تب S6 با ویژگی های چشمگیری به روی کار آمد. در حال حاضر هم هرچند رقابت با تبلت های اپل سخت است اما سامسونگ پرقدرت این کار را انجام می دهد.

تبلت سامسونگ سری گلکسی اس 8 به زودی عرضه می شوند

لیست قیمت تبلت سامسونگ

رقابت تبلت های سامسونگ سری اس تب با آیپد اپل

با وجود مدل های متنوع آیپد در بازار، سامسونگ برای رقابت باید پرچمدارانی در حد و اندازه گلکسی تب وارد بازار می کرد. بنابراین دو تبلت را با نام‌ های گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس را راهی بازار کرد. این دو مدل از پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می برند و بسیار قدرتمند هستند. اینطور که به نظر می ‌رسد، سامسونگ مسیر درستی برای تولید تبلت های خود در نظر گرفته است. علاوه بر مدل های تبلت دانش آموزی و تبلت های اقتصادی تولید این سری از تبلت ها هم در دستور کار سامسونگ است.

از طرف دیگر به نظر می رسد امسال شاهد سه مدل تبلت سامسونگ از این سری پرقدرت خواهیم بود. تبلت Galaxy Tab S8، Galaxy Tab S8+ و گلکسی تب اینتر پرایز ادیشن این سری را در سال 2021 تشکیل خواهند داد. هرچند این موضوع پیش بینی پذیر بود اما با اعلام رسمی سامسونگ بازار منتظر رونمایی این سه مدل جدید تبلت پرچمدار سامسونگ خواهد بود.

رقابت تبلت های سامسونگ سری اس تب با آیپد اپل

پیشرفت چشمگیر Galaxy Tab S8 نسبت به سری های قبل

در حال حاضر در رابطه با سری گلکسی تب S8 اطلاعات زیادی در دسترس نیست. فقط در این حد که این محصولات در دست ساخت قرار دارند و این موضوع توسط سامسونگ تایید شده است. با این حال انتظار داریم این سری از تبلت‌ با پردازنده‌ جدید و قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ یا تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ و همچنین ۸ گیگابایت حافظه‌ رم راهی بازار شوند. اگر قرار باشد تاریخ رونمایی این محصولات بر اساس برنامه ‌ریزی قبلی سامسونگ باشد، باید در ماه آگوست شاهد رونمایی از این سه مدل تبلت سامسونگ باشیم. یعنی چیزی حدود 6 ماه دیگر.

پیشرفت چشمگیر Galaxy Tab S8 نسبت به سری های قبل

در حال حاضر سامسونگ دومین تولید کننده گوشی موبایل در جهان است و تبلت های ساخت این برند نیز طرفداران زیادی دارد.  پس اصلا منطقی به نظر نمی رسد سامسونگ تولید این سری محصولات را کاهش دهد. بلکه در عوض با توجه به فروش بالای تبلت در سال 2020، احتمال افزایش این محصولات هم زیاد است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. Galaxy Tab S8 وارد بازار بشه تفاوت عملا بین این مدل و مدل قبلی احساس میشه، اسنپدراگون ۸۸۸ عالیه و همراه تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ متونه کیفیتی به شما بده که تماما راضی کننده باشه و لذت ببرید از استفاده ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا