قطعات کامپیوتر

جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ ایسوس سری Cerberus معرفی شد

جدید ترین لوازم جانبی گیمینگ ایسوس سری Cerberus معرفی شد و این تجهیزات گیمینگ شامل کیبورد، موس، موس پد، هدست می باشد همچنین کمپانی Asus رنگ سفید را برای این سری از لوازم جانبی کامپیوتر در نظر گرفته است که می تواند علاقمندان زیادی را جذب خود کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

قطعات گیمینگ جدید ایسوس سری Cerberus

شرکت ایسوس به عنوان یکی از پیشگامان حوزه تجهیزات سخت افزار کامپیوتری، مجموعه ای جدید از سری تجهیزات گیمینگ Cerberus را معرفی کرد. این سری جدید که با رنگ سفید عرضه می شود، از لحاظ سخت افزاری مشابه و بهینه شده سری مشکی رنگ و رایج Cerberus است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت:

کیبورد ایسوس Cerberus Arctic

اینکیبوردمخصوص بازی با طراحی ارگونومیک، ضد آب و با نورپردازی زیبا، دارای 12 کلید مجزا جهت ذخیره کلید های ماکرو است. همچنین پوشش زیرین آن نیز از لغزش روی میز جلو گیری می کند و کار را برای گیمرها آسان تر می کند.

قطعات گیمینگ جدید ایسوس سری Cerberus

برای سطح تماس دکمه ها هم مانند سری قبل از پلیت SECC استفاده شده است تا دوام بالای آنها تضمین شود. همچنین دو پروفایل متفاوت و قابل برنامه ریزی نیز وجود دارد که برای برنامه ریزی کارایی و کاربرد دکمه ها، دیگر نیازی به نصب نرم افزار جانبی نیست.

موس ایسوس Cerberus Arctic

طراحی سازگار با هر دو دست از ویژگی های اصلی این ماوس است. دقت 2500 dpi آن با قابلیت انتخاب و شخصی سازی 4 سطح مختلف از دقت، به سادگی می تواند جوابگوی نیاز گیمرها باشد. همچنین با تقویت کلید های موس، دوام آن تا 20 میلیون کلیک برای هر دکمه بهینه شده است.

قطعات گیمینگ جدید ایسوس سری Cerberus

موس پد ایسوس Cerberus Arctic

این موس پد نیز از مواد پارچه ای درشت بافت تولید شده و با دوردوزی محکم، کفی مخصوص ضد لغزش و طرحی کاملا متفاوت از گذشته عرضه شده تا با سایر قطعات و نمای ظاهری سیستم شما تطبیق یابد.

قطعات گیمینگ جدید ایسوس سری Cerberus

هدست ایسوس Cerberus Arctic

اینهدستنیز با رنگ جذاب و سفید رنگ خود توسط درایورهای نئودیمیومی 60 میلیمتری، صدایی رسا و شفاف را برای شما در هر پلتفرمی بوجود می آورد. میکروفن دوگانه آن نیز به سادگی قابل شخصی سازی و جدا شدن است. شما می توانید در هنگام استفاده از دستگاه های هوشمند، میکروفن اصلی را جدا کرده و از میکروفن میان سیم آن به منظور ارتباط صوتی استفاده کنید.

قطعات گیمینگ جدید ایسوس سری Cerberus

کاپ هدست Cerberus Arctic نیز کل گوش را پوشش می دهد و ایسوس از چرم فراوری شده در ساخت آن استفاده کرده تا گردش هوا در هنگام استفاده طولانی مدت، به آسانی انجام گیرد و کاربر احساس راحتی کند.

لیست قیمت قطعات کامپیوتر

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد  قطعات کامپیوتر ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از کیبورد ایسوس سری Cerberus Arctic خیلی خوشم اومد واقعا جدید و خاص…همچنین ممنون از خبر خوب و مفید تون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا