گجت

هر آنچه که باید از حلقه هوشمند Ice Ring بدانیم

حلقه های هوشمند جدیدترین نوع از پوشیدنی هایی هستند که به تازگی مورد توجه قرار گرفته اند. به نظر می رسد این نوع فناوری ارزان قیمت و کوچک قرار است رقیب ساعت های هوشمند شود. به تازگی حلقه Ice Ring توسط شرکت چینی Omate معرفی شد. به غیر از سامسونگ، اکثر شرکت هایی که حلقه هوشمند وارد بازار کرده اند جزو شرکت های فناوری سلامت می باشند.

آشنایی با حلقه هوشمند Ice Ring

Omate یک مبتکر پیشرو در فناوری پوشیدنی می باشد که به تازگی یک حلقه سلامت هوشمند انقلابی را برای تقویت سلامت شخصی معرفی کرده است. Ice Ring یک حلقه بسیار شیک می باشد که به طور یکپارچه ویژگی های پیشرفته نظارت بر سلامت را در یک طراحی بسیار خاص ادغام کرده است. این انگشتر از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده و دارای طراحی مینیمالیستی شیک می باشد. گفته می شود ضخامت آن 2.5 میلی متر و وزن آن فقط 2.9 گرم خواهد بود. Ice Ring از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند. این بدان معناست که تا عمق 1.5 متری تا 30 دقیقه در برابر آب مقاوم است. اگر قصد شنا کردن با این حلقه را دارید باید مراقب باشید که بیشتر از 30 دقیقه در آب نمانید. حلقه یخی با بلوتوث 5.1 و یک باتری 20 میلی آمپر ساعتی عرضه شده است.

حلقه هوشمند Ice Ring
حلقه هوشمند Ice Ring

طبق گفته شرکت چینی این حلقه در حالت عادی 10 روز روشن خواهد ماند و در حالت آماده به کار حدود 4 الی 6 روز کار می کند. هنگامی که باتری خالی شد می توانید از پایه شارژ مغناطیسی استفاده کنید. Ice Ring با هر دو سیستم عامل iOS و Android سازگار است. این حلقه هوشمند زیبا در شش اندازه و سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی عرضه می شود و اکنون فقط در اروپا قابل خرید می باشد و در سه ماه اول 2024 در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. گفته می شود تا اواسط سال میلادی جدید به طور گسترده در سطح جهان در دسترس افراد خواهد بود.

ویژگی های مهم حلقه هوشمند Ice Ring

Ice Ring معیارهای حیاتی سلامت مانند ضربان قلب، اکسیژن خون، سطح فعالیت و استرس را کنترل می کند و به کاربران دیدگاهی جامع از سلامتی را ارائه می دهد. حلقه یخی می تواند به شما یادآوری کند که فعالیت بدنی داشته باشید و براساس تنظیمات شخصی شده شما مانند یادآوردی حرکت و هشدار سطح ضربان قلب از کمک پزشکی استفاده کنید. حلقه Ice Ring با قابلیت های پیشرفته تجزیه و تحلیل خواب، به کاربران بینش عملی برای بهبود کیفیت خواب و آرامش کلی آن ها را ارائه می دهد.

ویژگی های حلقه هوشمند Ice Ring
ویژگی های حلقه هوشمند Ice Ring

این حلقه هر روز صبح نمره کیفیت خواب را براساس شاخص کیفیت خواب پیتزبورگ «پرسشنامه کیفیت خواب» ارائه می کند که هم مدت زمان خواب و هم شاخص های بیومتریک کلیدی از داده های سلامتی کاربر را در نظر می گیرد و به شما کمک می کند تا اهداف قابل دستیابی را تعیین کنید. همچنین با استفاده از حلقه Ice Ring داده های بیومتریک خود را با اطلاعات بی درنگ را ردیابی کنید تا هنگام دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری و شنا از عملکرد خود مطلع شوید. علاوه بر این می توانید از طریق برنامه Ice Ring برای ثبت نقشه و مسافت های خود از GPS استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا