موبایل

چگونه استوری های اینستاگرام را دانلود کنیم

4

7 دقیقه

استوری یکی از ویژگی های محبوب برنامه اینستاگرام می باشد که به کاربران اجازه می دهد عکس ها و ویدیوهایی را به مدت 24 ساعت به اشتراک بگذارند. روزانه بیش از 600 میلیون نفر استوری در اینستاگرام ایجاد و تماشا می کنند. این ویژگی به قدری مورد استقبال عموم قرار گرفته است که واتساپ و یوتیوب هم ویژگی Stories را به پلتفرم های خود اضافه کرده اند. در میان استوری های به اشتراک گذاشته شده، شاید یکی از تصاویر و ویدیوها مورد پسند شما واقع شده باشد اما چگونه باید استوری ها را مانند پست ها ذخیره یا دانلود کرد؟ اینستاگرام قابلیت ذخیره سازی استوری ها را به صورت انبوه ندارد و می توانید با استفاده از نرم افزارها و وب سایت های آنلاین، Storiesهای دلخواهتان را دانلود کنید.

ابزارها

  • گوشی موبایل
  • اپلیکیشن اینستاگرام

مرحله 1: پیدا کردن آدرس استوری

آدرس استوری در اینستاگرام

آدرس استوری در اینستاگرام

ابتدا استوری دلخواهتان را باز کنید. سپس نماد «سه نقطه» که قسمت بالا سمت راست قرار دارد را انتخاب کنید. در صفحه باز شده گزینه «Were moving things around»را انتخاب کرده و سپس بر روی «Copy link» ضربه بزنید تا آدرس استوری کپی شود.

نکته:
تنها می توانید استوری صفحاتی که به حالت عمومی هستند را دانلود کنید.

مرحله 2: نرم افزار دانلود استوری اینستاگرام

دانلود استوری اینستاگرام با نرم افزار

دانلود استوری اینستاگرام با نرم افزار

یکی از رایج ترین شیوه هایی که می توانید برای دانلود استوری اینستاگرام استفاده کنید، استفاده از نرم افزار می باشد. «A Downloader for Instagram» مخصوص دانلود استورهای اینستاگرام می باشد که برای گوشی های اندرویدی ساخته شده است. این نرم افزار را می توانید از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس استوری مورد نظرتان را کپی کرده سپس داخل نرم افزار قرار دهید و در انتها دکمه «Download»را انتخاب کنید.

نکته:
برا استفاده از امکانات «A Downloader for Instagram» باید به نرم افزارهای تغییر IP متصل شوید.

مرحله 3: دانلود استوری اینستاگرام با وب سایت inflact

وب سایت inflact

وب سایت inflact

یکی دیگر از روش های دانلود استوری اینستاگرام، استفاده از وب سایت های آنلاین می باشد. «inflact.com» یکی از وب سایت هایی می باشد که این امکان را به کاربران می دهد تا استوری های اینستاگرام را به راحتی دانلود کنند. بعد از ورود به سایت آدرس استوری مورد نظرتان را در کادر زیر قرار داده و در نهایت بر روی دکمه آبی رنگ «Download Stories» کلیک کنید تا استوری شما دانلود شود.

نکته:
با استفاده از سایت «inflact» می توانید IGTV و پست های اینستاگرام را دانلود کنید.

نکته:
می توانید در سایت «inflact» ثبت نام کنید تا از امکانات بیشتری برخوردار شوید.

مرحله 4: دانلود استوری اینستاگرام با وب سایت saveinsta

وب سایت saveinsta

وب سایت saveinsta

saveinsta جزء آن دسته وب سایت هایی می باشد که تمام امکانات را به صورت رایگان در اختیار کاربران گذاشته است. برای استفاده از این وب سایت، قدم اول آدرس استوری را کپی کنید و سپس وارد وب سایت «saveinsta.app» شوید و در کادر رو به رو آدرستان را جایگذاری کنید و در انتها گزینه «Download»را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا