گجت

دستبند هوشمند میس فیت Flare مناسب برای فعالیت های روزانه

دستبند هوشمند میس فیت Flare مناسب برای فعالیت های روزانه شما بوده و می توانید با قیمتی کم این دستبند سلامتی را خریداری نمایید همچنین کمپانی Misfit این مچ بند هوشمند را طوری طراحی کرده است که مناسب همه سلیقه ها می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دستبند هوشمند میس فیت Flare

لیست قیمت دستبند هوشمند

کاربرانی هستند کسانی که دوست دارند گجت سلامتی شان تنها یک کار و آن هم به صورت تخصصی انجام دهد. دست بند ردیاب سلامتی Flare میس فیت (Misfit) دقیقاً مناسب همین افراد است. این دستبند هوشمند 60 دلاری هیچ امکان اضافه ای جز ردیابی فعالیت های بدنی و رفتار های روزانه شما ندارد، بنابراین مجبور نیستید تا مبلغ زیادی را بابت قابلیت هایی بپردازید که نیاز چندانی به آنها ندارید.

دستبند سلامتی Flare می تواند تعداد قدم ها، فاصله دویده شده، میزان کالری مصرفی و کیفیت و مدت خواب شما را ردیابی کند. به علاوه این که می توانید از طریق صفحه لمسی آن کنترل پخش موسقی و چند قابلیت محدود دیگر را در دست بگیرید. اگر به دنبال قابلیت های بیشتر و متنوع تر هستید، می توانید به سراغ دیگر محصولات میس فیت مثل ردیاب های 100 دلاری «Ray» و «Shine» بروید.

دستبند هوشمند میس فیت Flare

در این رنج قیمت گزینه های چندانی برای رقابت وجود ندارد. تنها می توان به دستبند هوشمند می بند 2 شیائومی با قیمت 35 دلاری یا «Withings Go» با قیمت 47 دلاری اش اشاره کرد که البته هردوی آنها قدمت نسبتاً زیادی در بازار دارند. کمپانی میس فیت دستبند هوشمند جدید خود را به صورت ضد آب عرضه می کند، اما برای بهرمندی از قابلیت های مرتبط با ورزش های آبی آن می بایست 10 دلار بیشتر پرداخت کنید. اما بدون آن هم این دست هوشمند کامل به نظر می رسد.

دستبند هوشمند میس فیت Flare

از لحاظ ظاهری نیز دستبند سلامتی Flare حرف های زیادی برای گفتن دارد. بدنه آلومینیومی و روکش نمایشگری از جنس کریستال این پوشیدنی هوشمند را مناسب افراد مشکل پسند ساخته است. به طور قطع می توان رد پای شرکت فاسیل به عنوان شریک نزدیک کمپانی میس فیت را در طراحی این دستبند هوشمندمشاهده نمود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دستبند هوشمند میس فیت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دستبند هوشمند میس فیت Flare با کارایی مختصر مفید و قیمت مناسبی که داره از نظر من بهترین مچ بند هوشمند…واقعا عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا