موبایل

رونمایی از گوشی موبایل Mate 8 پرچم دار جدید هوآوی

رونمایی ازگوشی موبایل Mate 8 پرچم دار جدید هوآویبه زوید انجام خواهد شد و در هیمن راستا اطلاعات بیشتری از آن درج کرده است. به یکی از معتبرترین رویدادهای حوزه فناوری در دنیا نزدیک می‌شویم و هرچه جلوتر می‌رویم اطلاعاتی بیشتری از پرچم‌داران کمپانی‌های مختلف منتشر می‌شود. هوآوی، کمپانی خوش نام چینی که حال دیگر هوادارانش در سرتاسر دنیا وجود دارند و منتظر محصولات جدید برند مورد علاقه خود هستند؛ در نمایشگاه IFA برلین در تاریخ ۲ سپتامبر به احتمال زیاد از جدیدترین پرچم‌دارش رونمایی خواهد کرد. این پرچم‌دار طبق آخرین شنیده‌ها و اخبار منتشر شده Mate 8 خواهد بود؛ یعنی دنباله بر Ascend Mate 7 که یک گجت موفق و پرطرفدار است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

رونمایی از گوشی موبایل Mate 8 پرچم دار جدید هوآوی

امروز تصویری منتشر شد که شایعات را بیش از پیش قوت داد و Mate 8 را به هواداران نشان داد. البته عکس منتشر شده از زاویه عجیبی است و به هیچ وجه نمی‌توان تشخیص داد که با جلو یا پشت گوشی روبه‌رو هستیم!

اگر این تصویر قسمت جلوییگوشی موبایلMate 8 را نشان می‌دهد، پس باید منتظر یک صفحه نمایش منحنی باشیم؛ شاید چیزی شبیه به Edge های سامسونگ. هرچند در صورت تقلید هم تفاوت زیادی با نمونه شیک سامسونگ خواهد داشت. از سوی دیگر، ممکن است با قاب پشتی این محصول روبه‌رو باشیم که به نظر می‌رسد نسخه سیاه و نقره‌ای آن باشد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که احتمالا هوآوی نیز قاب پشتی فبلتش را کمی منحنی طراحی کرده است تا راحت‌تر درون دستان قرار گیرد و از افتادن آن جلوگیری کند. کاری که پیش ازاین سایر برندها نیز برای محصولاتشان انجام داده‌اند.

رونمایی از گوشی موبایل Mate 8 پرچم دار جدید هوآوی

با توجه به شایعات و مطالب منتشر شده پیشین در مورد این محصول، Mate 8 همراه با یک صفحه نمایش ۶ اینچی با وضوح QHD عرضه می‌شود. هوآوی همچون سایر پرچم‌داران جدیدش برای قلب این فبلت به سمتپردازندههای اختصاصی خود رفته و از Kirin 950 بهره گرفته است. یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی از دو سیم کارت و حسگر اثر انگشت از دیگر امکانات Mate 8 است. همچنین این فبلت در دو نسخه به بازار عرضه می‌شود. نسخه با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دیگری همراه با ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی!

رونمایی از گوشی موبایل Mate 8 پرچم دار جدید هوآوی

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. گوشی های هواوی از بهترین گوشی های بازار موبایل هستن که خیلی از لحاظ کیفیت و امکانات خوبن . این گوشی جدید که مدت هاست همه منتظر اومدنش هستن هم تونسته تموم چیزهایی که کاربرانش میخوان رو داشته باشه و دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی از دو سیم کارت و حسگر اثر انگشت از قابلیت های شگفت انگیز این گوشی هستن

  2. با سلام
    رونمایی از گوشی موبایل Mate 8 پرچم دار جدید هوآوی که این گوشی دارای امکانات خوبی است و کاربان زیادی رو جذب خودش کرده. این گوشی دارای نمایشگر بسیار خوب است و اگر عرضه شود من این گوشی رو میخرم چون این گوشی یک گوشی خوب و زیبا و با امکانات است.

  3. دوربین ها ی جلو و عقب ، رم بالا ، حسگر اثر انگشت و حافظه داخلی بالا اسند میت 8 هواوی را یک گوشی عالی در نظر جلوه می کند البته تمام این ها بست به نوع پردازنده و پردازنده گرافیکی است که باید دید در چه حد و اندازه ای وارد خواهد شد آیا مانند میت 7 قدرت و جذابیت دارد یا نه
    ممنون از ای تی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا