موبایل

معرفی گوشی موبایل سونی اکسپریا S60 و اکسپریا S70 بزودی

معرفیگوشی موبایل سونی اکسپریا S60 و اکسپریا S70بزودی انجام خواهد شد و این خبر بر اساس گزارشی است که امروز در مطبوعات آلمانی منتشر شده است. بر اساس گزارشی که امروز در مطبوعات آلمانی منتشر شد، شرکت سونی قرار است به زودی دو گوشی‌هوشمند بالا رده‌ی اندرویدی با نام‌های اکسپریا S60 و اکسپریا S70 را معرفی کند؛ هر دو  گوشی جزء گران قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار خواهند بود.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

معرفی گوشی موبایل سونی اکسپریا S60 و اکسپریا S70 بزودی

شرکت سونی در نظر دارد تا پیش از برگزاری کنفرانس IFA در سپتامبر، دوگوشی موبایلبالا رده‌ی جدید را معرفی کند. بر اساس شایعات این گوشی‌ها دارای نام‌های اکسپریا S60 و اکسپریا S70 خواهند بود که تنها ویژگی فاش شده از آن‌ها، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگا‌بایتی است.

پیش از این خبرهایی منتشر شده بود که سونی نسل بعدی پرچمدار خود را در نمایشگاه IFA معرفی خواهد کرد، اما بر اساس منابع آلمانی، احتمال معرفی دو گوشی هوشمند بالا رده پیش از این رویداد وجود دارد. قیمت این دو گوشی در حدود ۸۵۳ تا ۹۱۹ دلار برآورد شده است که رقمی بسیار بالایی به نظر می‌رسد.

معرفی گوشی موبایل سونی اکسپریا S60 و اکسپریا S70 بزودی

انتظار می‌رودگوشی موبایلهوشمند اکسپریا S60 در رنگ‌های سفید، مشکی، زرد و مسی  و همچنین گوشی اکسپریا S70 نیز در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و سبز عرضه شوند. اگر عرضه‌ی این گوشی‌ها در ماه آگوست (مرداد ماه) صحت داشته باشد احتمالا به زودی شاهد انتشار خبر‌های مختلفی از آن‌ها باشیم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام گوشی موبایل سونی اکسپریا S60 و اکسپریا S70 گوشی های خیلی خوبی هستند با توجه به توضیحاتی که در بخش اخبار سایت خوب آی تی بازار گفته شده در باره این مدل و برند از گوشی با تشکر از سایت خوبتون،این گوشی‌ها دارای نام‌های اکسپریا S60 و اکسپریا S70 خواهند بود که تنها ویژگی فاش شده از آن‌ها، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگا‌بایتی است.

  2. یسونی با ارائه این دو گوشی می تواند خود را دوباره در بازار بالا رده ای ها حیا کن د s60 و s70 همانطور که در ای تی بزار آمده یک گوشی های هنوز الطلاعاتش بر حسب شایعه است ولی قیمت بالای آن نوید گوشی های خوبی را می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا