نقد و بررسینقد و بررسی موبایل و تبلت

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5 همراه با شارژر بی سیم ارائه می شود

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5 همراه با شارژر بی سیم ارائه می شود و به زودی وارد بازارهای تبلت خواهد شد و با توجه به اطلاعیه کمپانی Microsoft قرار است تبلت surface pro 5 در سه ماه اول سال 2017 به فروش برسد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5

لیست قیمت تبلت

تبلت ‌های سرفیس پرو مبتنی بر ویندوز، جایگاه ویژه ‌ای در مارکت دارند و در هر نسخه بهتر و بهتر می ‌شوند. آخرین مدل سرفیس پرو یعنی سرفیس پرو 4 در اکتبر سال 2015 به بازار عرضه شد و با گذشت بیش از یک سال، انتظار می‌ رود مدل جدیدی از سرفیس پرو ارائه شود.

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5

با توجه با اخبار منتشرشده در وب‌ سایت تایوانی DigiTimes مایکروسافت قصد دارد سرفیس پرو 5 را در سه ‌ماهه اول سال 2017 روانه بازار کند. اگر این خبر صحت داشته باشد، تا پایان ماه مارس شاهد جدید ترین مدل سرفیس پرو خواهیم بود. همچنین DigiTimes اعلام کردتبلتسرفیس پرو 5 دارای ویژگی‌ هایی مانند صفحه‌ ی نمایش با رزولوشن 3840 *2160 پیکسل و شارژ بی‌ سیم است.

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5

گزارش ‌ها نشان می ‌دهند که کمپانی مایکروسافت ممکن است تولیدتبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5 را علاوه بر شرکت Pegatron که تولید سری‌ های قبلی سرفیس پرو را بر عهده داشت، به شرکت Quanta Computer واگذار کند. البته این جزئیات تا زمانی که واحد‌ های تولیدی Quanta و Pegartron کیفیت یکسانی در ساخت سرفیس پرو داشته باشند، برای مصرف ‌کننده‌ ی نهایی چندان مهم نیست.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تبلت مایکروسافت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خبر جالبی بود خداکنه تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5 با قیمت خوب و مقرون به صرفه به فروش برسه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا