نقد و بررسی موبایل و تبلت

گوشی موبایل اوپو R17 پرو مجهز به دو باتری قدرتمند

کمپانی چینی اوپو اخیرا گوشی موبایل R17 را به عنوان جدیدترین اسمارت فون خود به بازار موبایل عرضه نمود؛ این گوشی اولین تلفن هوشمندی است که صفحه نمایش آن با لایه ای از جنس گوریلاگلس 6 محافظت شده است. هم اکنون نسخه بزرگ تر R17 با نام R17 Pro به علاقمندان و طرفداران برند Oppo معرفی شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت گوشی موبایل

مشخصات فنی اعلام شده نشان می دهدگوشی موبایل اوپو R17 Pro دارای نمایشگر 6/4 اینچی از نوع امولد بوده و نسبت صفحه ‌نمایش به بدنه‌ آن 91/5 درصد می باشد، کارهای پردازشی این اسمارت فون بر عهده چیپست کوالکام اسنپدراگون 710 وپردازش ‌های گرافیکی نیز برعهده‌ کارت گرافیک آدرینو 616خواهد بود. همچنینلازم به ذکر است چیپستاسنپدراگون 710دارای هشت هسته‌ پردازشی است که فرکانس کاری هسته‌ ها روی 2/2 گیگاهرتز تنظیم شده اند.

موبایل اوپو R17 پرو

از دیگر مشخصات فنی موبایل اوپو آر 17 پرو می ‌توان به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ داخلی اشاره کرد. در بخش پشتی این گوشی شاهد به‌ کارگیری سیستم دوربین سه‌ گانه هستیم که شامل یک لنز 20 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، یک لنز 12 مگاپیکسلی و یک لنز سه ‌بعدی استریو که برای افکت ‌های واقعیت افزوده یا AR مورد استفاده قرار می‌ گیرد. برای بازگشایی قفل صفحه نمایش نیز می توانید از طریق اسکنر اثر انگشت قفل نمایشگر را باز کنید.

گوشی موبایل اوپو R17 پرو

تلفن هوشمند اوپو R17 پرو به دو باتری با ظرفیت 1850 میلی‌ آمپر ساعت بهره مند شده و این یعنی مجموع ظرفیت باتری این موبایل 3700 میلی ‌آمپر ساعت است. استفاده از دو باتری مجزا، ومجهز بودن به سیستم شارژ سریع شرکتOppoموسوم به VOOCسبب می شود درعرض کمتر از 10 دقیقه شارژ باتری به 40 درصد برسد.متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه گوشیR17 پروتوسط شرکت اوپو اعلام نشده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل اوپو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گوشی اوپو R17 پرو ظاهر خیلی قشنگی داره و با رنگبندی زیبایی که داره نسبت به موبایل های لنوو و هوآوی فروش بهتری رو می تونه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا