تبلت

رونمایی از نسخه جدید تبلت انویدیا SHIELD در سازمان FCC

رونمایی از نسخه جدیدتبلت انویدیا SHIELD در سازمان FCC و دریافت تاییدیه این سازمان نیز اطلاعات کاملی را در مورد این تبلت جدید افشا نکرد اما به نظر می رسد این تبلت از واقعیت ‌مجازی پشتیبانی خواهد کرد. برند انویدیا، به‌ عنوان یکی از محبوب ‌ترین برند ها در نزد گیمر ها شناخته می‌ شود. این شرکت، یکی از بهترین تراشه ‌های گرافیکی را برای رایانه‌ های خانگی و لپ‌ تاپ‌ ها می‌ سازد؛ علاوه‌ بر این، شرکت انویدیا به ساخت تراشه‌ های قدرتمند Tegra برای گوشی ‌های هوشمند و تبلت‌ ها مشهور است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید تا بیشتر درباره نسخه جدید تبلت انویدیابدانید.

با این‌ حال، در طی چند سال گذشته، شرکت‌ های سازنده گوشی ‌های هوشمند و تبلت ‌ها همواره ترجیح می ‌دهند که از تراشه‌ های کوالکام و یا مدیاتک برای محصولات خود استفاده نمایند و همین موضوع، سبب شده است تا تراشه‌ های Tegra، کم‌ تر شناخته شده باشد. شرکت انویدیا، محصولاتی را از سری SHIELD با تراشه ‌های قدرتمند Tegra به بازار عرضه کرده است که از جمله آن‎‌ می ‌توان به تبلت‌ های SHIELD وتلویزیونSHIELD (با پلتفرم اندروید TV) اشاره کرد و به‌ نظر می‎‌ رسد این شرکت، برروی یک تبلت جدید از سری SHIELD مشغول به کار است. یک تبلت جدید انویدیا با شماره مدل P2523 در 15 جولای (25 تیر)، تاییدیه FCC دریافت کرده است.

دریافت تاییدیه مذکور برای تبلت جدید انویدیا، جزئیات چندانی را از آن فاش نکرده است اما می‌ توان تقریباً برروی بخشی از مشخصات‌ فنی محصول جدید انویدیا را براساس اطلاعات‌ فاش‌ شده، بحث کرد. ابعاد این تبلت، 218.44 در 121.92 در 7.62 میلی‌ متر است که با قضاوت براساس این ابعاد، می ‌توان مطمئن بود که تبلت نازک جدید انویدیا به یک صفحه ‌نمایش 8 اینچی مجهز شده است. علاوه ‌بر این، حاشیه‌ های این تبلت در مقایسه با تبلت‌ های قبلی انویدیا، کم ‌تر است. این تبلت، از هر دو باند 5 و 2.4 گیگاهرتز برای وای‌ فای پشتیبانی می‌ کند؛ بنابراین، می ‌توان از سریع ‌ترین شبکه‌ های بی‌ سیم اطراف ‌تان برای وب ‌‎گردی، استفاده نمایید. وزن این محصول نیز، تنها 349 گرم است.

مشخصات ‌‎فنی دیگرتبلتجدید انویدیا، تنها در حال شایعه است اما بسیاری، اعتقاد دارند که این تبلت با یک صفحه‌ نمایش Quad HD یا 2K به بازار عرضه خواهد شد و به چهار گیگابایت حافظه رم و یک باتری 6800 میلی‌ آمپر بر ساعت، مجهز شده است. هم‌ چنین، گفته می ‌شود که این محصول با درگاه یو اس ‌بی Type-C همراه است و انتظار می‌ رود که به ‌نوعی، از واقعیت ‌مجازی پشتیبانی نماید؛ حتی، احتمالاً از Daydream گوگل مانند نکسوس 6P و زد تی ‌ای Axon 7 پشتیبانی خواهد کرد.

زمان عرضه این تبلت، هنوز مشخص نشده است و مانند دیگر مشخصات آن، تنها در حد گمانه ‌زنی است؛ با این‌ حال، با توجه به شایعات و اطلاعات فاش ‌شده، تبلت جدید انویدیا در سه ‌ماهه پایانی سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد یا در صورت تاخیر، در سال 2017 معرفی می‌ شود. شرکت انویدیا در صورتی ‌که مایل باشد تا فروش این تبلت را افزایش دهد، آن‌را پیش از تعطیلات سال نو میلادی معرفی می‌ کند و سپس، در تعطیلات سال نو به فروش می‌ رساند. در غیر این‌ صورت، شانس موفقیت فروش این تبلت، حداقل در سه ماهه اول سال 2017، چندان بالا نیست.

لیست قیمت تبلت

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تبلت انویدیا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    شرکت انویدیا بیشتر کارت گرافیک تولید می کنه و من تابه حال از محصولات دیگه این شرکت استفاده نکردم ولی اگه کیفیت محصولات دیگه اش هم مثل کارت گرافیک هاش باشه بدون شک باید یکی از این محصولات رو استفاده کنم این تبلت هم که در این خبر معرفی شده واقعا طراحی خیلی خوبی داره و از همه مهمتر اینکه این تلت از قلم هوشمند هم پشتیبانی می کنه که این موضوع باعث میشه تا این تبلت طرفدارای خیلی زیادی در دنیا پیدا کنه .منم امید وارم بتونم تهیه اش کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا