قطعات کامپیوتر

رکورد بی سابقه سامسونگ در فروش مانیتور و تلویزیون خمیده در دنیا

رکورد بی سابقه سامسونگ در فروش مانیتور و تلویزیون خمیده در دنیا با فروش بیش از یک میلیون از زمان عرضه اولین مانیتور خمیده این کمپانی در سپتامبر 2014، تا به امروز به ثبت رسید. مانیتور ها و تلویزیون های خمیده (Curved) پدیده تازه ای در دنیای فناوری هستند که مدت زیادی از ظهور آنها نمی گذرد اما به سرعت مورد توجه قرار گرفته اند، سامسونگ امروز اعلام داشت تا به امروز بیش از یک میلیون مانیتور خمیده به فروش رسانده اند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور خمیده سامسونگ

مانیتور های خمیده در ظاهر بسیار زیبا و شیک به نظر می رسند اما به ادعای سازندگانی چون سامسونگ، این مانیتور ها با خمیدگی طبیعی چشم انسان تطابق دارند و طبیعی ترین تصویر را ارائه می کنند. به گفته سامسونگ، فاصله تمامی نقاط تصویر در مانیتور های خمیده با چشم بیننده، یکسان است که به راحتی بیشتر و تجربه بصری خیره کننده تری در استفاده طولانی مدت می انجامد. از همان ابتدای معرفی مانیتور های خمیده، سامسونگ با بازخورد های دریافتی از بازار، متوجه شده این مانیتور ها به طور خاص برای گیمر ها مناسب هستند، به ویژه در مدل های فوق عریض که از پنل هایی با زاویه دید و کنتراست بهتر از مانیتور های تخت استفاده می شود.

مانیتور خمیده سامسونگ

اخیراً سامسونگ دومانیتورخمیده جدید به نام ‌های CF591 و CF390 معرفی کرده است. این ماینتور ها دارای خمیدگی معادل 1800R می‌ باشند که با فُرم طبیعی چشم انسان یکسان است و تجربه بصری طبیعی تری را ارائه می‌ کند. دو مانیتور جدید سامسونگ به فناوری‌ های پیشگامانه‌ ای مجهز هستند که از خستگی چشم در استفاده طولانی مدت کاربر می‌ کاهد. هر دو این مانیتور‌ ها به فناوری‌ های ضد پرش تصویر و محافظ چشم مجهز هستند که از خشکی و خستگی چشم می ‌کاهند. با بهره گیری از فناوری AMD FreeSync از طریق درگاه HDMI، کاربران می‌ توانند در ترکیب با کارت‌ های گرافیک ساخت AMD، بریدگی تصویر، پرش تصویر و لگ زدن حین گیمینگ و تماشای محتوا‌ ها را به طرز بسیار موثری کاهش دهند. افزون بر همه این‌ ها، دو مانیتور CF591 و CF390 زاویه دید گسترده 178 درجه را برای لذت بردن از عمق تصویر از هر زاویه‌ ای، ارائه می‌ کنند.

مانیتور خمیده سامسونگ

CF591 اولین مانیتور سامسونگ خمیده بدون حاشیه دنیا است. با هدف خلق تجربه بصری خیره کننده‌ تر و طبیعی‌ تر، نمایشگر CF591 دارای خمیدگی 1800R و مطابق فرم فیزیکی چشم انسان است. بر خورداری از زاویه همسان با چشم، باعث می‌شود تا مانیتور از نقاط مختلفی به خوبی قابل مشاهده باشد. با ارائه زاویه دید بهتر و رنگ‌ هایی با دقت بی‌ نظیر، این مانیتور به ریز‌ترین جزئیات طراوت می‌بخشد. این مانیتور همچنین دارای یک جفت بلندگوی 5 واتی است. دو مانیتور CF390 و CF391 سامسونگ به ترتیب به پنل 27 و 32 اینچی مجهز هستند. بر پایه جدیدترین تحلیل از بازار مانیتورهای خمیده، در فصل چهارم سال 2015، 85 درصد مانیتور های خمیده به فروش رفته در دنیا، محصول سامسونگ بوده اند. سامسونگ به این موفقیت بزرگ بسنده نکرده و وعده ساخت محصولات بهتری را داده است.

لیست قیمت مانیتور

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سامسونگ یکی از برندهایی است که بهترین مانیتورها و تلویزیون های خمیده دنیا رو عرضه میکند،این برند خوب جز یکی از پرفروشترین ها در این زمینه است ،البته گوشی های موبایل این سرکت هم بسیار قدرتمند و با کیفیت ساخته شده اند، مانیتور های خمیده در ظاهر بسیار زیبا و شیک به نظر می رسند اما به ادعای سازندگانی چون سامسونگ، این مانیتور ها با خمیدگی طبیعی چشم انسان تطابق دارند و طبیعی ترین تصویر را ارائه می کنند. خیلی از سایت خوب آی تی بازار هم تشکر میکنم ممنون.

  2. سلام
    رکورد بی سابقه سامسونگ در فروش مانیتور و تلویزیون خمیده در دنیا با فروش بیش از یک میلیون از زمان عرضه اولین مانیتور خمیده این کمپانی در سپتامبر 2014، تا به امروز به ثبت رسید. مانیتور ها و تلویزیون های خمیده (Curved) پدیده تازه ای در دنیای فناوری هستند که مدت زیادی از ظهور آنها نمی گذرد اما به سرعت مورد توجه قرار گرفته اند، سامسونگ امروز اعلام داشت تا به امروز بیش از یک میلیون مانیتور خمیده به فروش رسانده اند.

  3. با سلام و خسته نباشید سامسونگ اولین کمپانی بود که این مدل تلوزیون با صفحه ی نمایش خمیده در دنیارو وارد بازار کرد و بعد از اون شرکت هایی مثل ال جی و سونی . اما باز هم این شرکت سامسونگ حرف اول را در فروش این تلوزیون ها میزند. CF591 اولین مانیتور سامسونگ خمیده بدون حاشیه دنیا هم تونسته طرفداران زیادی جذب کنه

  4. با سلام خدمت شما
    رکورد بی سابقه سامسونگ در فروش مانیتور و تلویزیون خمیده در دنیا که این مانیتور ها دارای امکانات خوبی بودند مشتریان زیادی داشته و همه از این مانیتور راضی بودند و این مانیتور دارای کیفیت نمایشگر عالی بود

  5. خیلی با حاله تو همیت سایت ای تی بازار خوندم در مورد اولین تلویزیون خمیده که ال جی ارائه داد بعدشم که سامسونگ خدای کپی ، کپی برداری کرد حالا هم که فروشش بالا ال جی عقب مونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا