گجت

ساعت هوشمند ایسر لیپ ور مجهز به قابلیت تعیین سطح استرس

ساعت هوشمند ایسر لیپ ور مجهز به قابلیت تعیین سطح استرس بوده و به تازگی توسط کمپانی Acer رونمایی شد و قرار است با قیمت اعلام شده به فروش برسد. اسمارت واچ Leap Ware با قابلیت های جدیدی که دارد رقیبی سرسخت برای ساعت هوشمند های داخل بازار گجت پوشیدنی خواهد شد. در ادامه با اخبار آ ی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند ایسر لیپ ور

لیست قیمت ساعت هوشمند

شرکت ایسر یکی از کمپانی هایی است که فعالیت نسبتاً زیادی در حوزه پوشیدنی ها داشته و به تازگی از ساعت هوشمندی رونمایی کرده است که با ظاهری همچون دستبند مناسب برای پایش سلامتی نیز می باشد. این ساعت هوشمند Leap Ware نام دارد و قرار است در ماه جولای، با قیمت 139 دلار در بازار آمریکای شمالی عرضه شود.

ساعت هوشمند ایسر لیپ ور

کمپانی ایسر ساعت هوشمند Leap Ware را  به چیپست MT2523 مدیاتک و چیپست بیوسنسوری برای پایش فعالیت های فیزیکی مجهز کرده است همچنین ساعت هوشمند ایسر دارای نمایشگری 1.6 اینچی با پوشش Corning Gorilla Glass SR+ می باشد.

ساعت هوشمند ایسر لیپ ور

ساعت هوشمند Leap Ware همچنین استاندارد IPX7 را نیز دریافت کرده که آن را در برابر آب مقاوم می سازد. LED تعبیه شده داخل اسمارت واچ هم کارایی های مختلفی از خود به جای می گذارد که مهم ترین آن، نمایش رنگ های مختلف به هنگام فشار یک دکمه است. بند های ساعت هوشمند هم مانند بسیاری از دیوایس های مشابه قابل تغییر بوده و در دو رنگ سرمه ای و قهوه ای کمرنگ عرضه می شوند.

ساعت هوشمند ایسر لیپ ور

سنسورهای ساعت هوشمند ایسر، با اپلیکیشن Liquid Life این کمپانی تایوانی سازگاری دارند و می توانند ضربان قلب، استقامت، سطح استرس و دیگر علائم حیاتی را نشان دهند. برخلاف بسیاری از رقبا ساعت هوشمند Leap Wear وعده عمر باتری 3 الی 5 روزه را به مشتریان می دهد و از دو سیستم عامل اندروید و iOS نیز پشتیبانی می کند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند ایسر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا