گجت

ساعت هوشمند فیت بیت Ionic سلامتی ورزشکاران را تضمین می کند

اسمارت واچ فیت بیت آیونیک با جی پی اسی که دارد می تواند فعالیت ورزشکاران را تحلیل کند و در حین ورزش کردن اطلاعات کاملی را از عملکرد بدنشان گزارش می دهد، همچنین قیمت ساعت هوشمند فیت بیت Ionic در بازار گجت نسبت به ساعت هوشمند های مشابه بسار ارزان تر می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسمارت واچ فیت بیت آیونیک

لیست قیمت ساعت هوشمند

شایعاتی که اخیرا در خصوص اولین اسمارت واچ شرکت فیت بیت منتشر شده بود اکنون به صورت رسمی از سوی این شرکت تایید شده است. کمپانی Fitbit اولین اسمارت واچ ورزشی خود را با نام Ionic معرفی و رونمایی نمود. این گجت پوشیدنی برای کاربرانی که قابلیت های یک ساعت هوشمند را به همراه مقاومت و ویژگی های یک مچ بند سلامتی می خواهند مناسب می باشد.

ساعت هوشمند فیت بیت آیونیک

اسمارت واچ Ionic مجهز به بدنه ای با دوام و مقاوم در مقابل نفوذ آب تا عمق 50 متری بوده، و به سنسور SpO2 نیز برای سنجش اکسیژن خون مجهز می باشد همچنین GPS موجود در این ساعت هوشمند Fitbit Ionic می تواند فعالیت های ورزشی کاربران را ثبت و تحلیل کند. شایان ذکر است ساعت هوشمند آیونیک با اندروید و iOS نیز سازگار خواهد بود.

اسمارت واچ فیت بیت Ionic

با توجه به مشخصات فنی منتشر شده از سوی شرکت Fitbit اسمارت واچ آیونیک می تواند در شرایط کاربری استاندارد تا چهار روز عمر باتری را تضمین کند و با قابلیت پخش موسیقی و نمایش اعلان هایگوشی موبایلدر اختیار کاربران قرار می گیرد. لازم به ذکر است که اپلیکیشن های مخصوص Smartwatch Ionic از فروشگاه Fitbit App Gallery قابل نصب بوده و پس از عرضه SDK اسمارت واچ آیونیک به توسعه دهندگان در ماه آینده، بر تعداد آنها افزوده خواهد شد.

ساعت هوشمند فیت بیت

ساعت هوشمند فیت بیت Ionic در سه رنگ نقره ای، مشکی و نارنجی، با قیمتی حدود 295 دلار در بازار گجت به فروش خواهد رسید همچنین کاربران می توانند با پرداخت 30 دلار بند های اضافی اسمارت واچ آیونیک را نیز خریداری نمایند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند فیت بیت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سنسور SpO2 ساعت هوشمند فیت بیت Ionic واسه ما ورزشکار ها فوق العادست اسمارت واچ جالبی بود خوشم اومد از ظاهر و کاراییش لاااایک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا