کنسول بازی

عرضه آداپتور وایرلس کنترلر Xbox One در پایان مهر ماه

عرضهآداپتور وایرلس کنترلر Xbox Oneدر پایان مهر ماه خواهد بود و این آداپتور یک دانگل کوچک است که می توان به صورت بی سیم از بازی کردن با این وسیله لذت برد. بسیاری معتقدند که مایکروسافت بهترین کنترلر تاریخ را برای اکس باکس وان ساخته و حتی کاربران پی سی هم باید از آن بهره مند شوند.در ادامه بااخبار آی تی بازار همراه باشید.

آداپتور وایرلس کنترلر Xbox One

در حالی که پی سی گیمرها پیش از این نیز می توانستند کنترلر اکس باکس وان را با سیم به پی سی متصل کنند، حالا با ارائه یک دانگل یا آداپتور کوچک می توان به صورت بی سیم از بازی کردن با این وسیله لذت برد.

آداپتور وایرلس کنترلر Xbox One

کنترلر اکس باکس وان سازگار باویندوز 10

این محصول که Xbox One Wireless Adapter نام دارد، در تاریخ ۲۰ اکتبر برابر با ۲۸ مهرماه به بازار عرضه خواهد شد. با این آداپتور کوچک، شما قادر خواهید بود کنترلر اکس باکس وان خود را به پی سی ویندوز ۱۰،تبلتو دیگر دستگاه های سازگار بدون نیاز به کابل یو اس بی متصل نمایید.

آداپتور وایرلس کنترلر Xbox One

قیمت این دستگاه ۲۴٫۹۹ دلار اعلام شده و علاوه بر آداپتور، یک کابل یو اس بی نیز درون بسته بندی آن قرار دارد. مایکروسافت اخطار داده که این آداپتور با کنترلر اکس باکس ۳۶۰ سازگاری ندارد و کسانی که می خواهند کنترلرهای قدیمی را به پی سی متصل کنند، باید از آداپتور قدیمی استفاده نمایند. این وسیله، صرفا کنترلر اکس باکس وان ر می شناسد.

آداپتور وایرلس کنترلر Xbox One

قیمت کنسول بازی

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. این محشره.Xbox One رو بشه با تبلت کنترل کرد؟
    دیگه چی بهتر از اینه ؟
    حالا با این آداپتور وایرلسی میشه حتی از راه دور game بازی کرد.قطعا کنترل و هدایت با ویندوز یا تبلت خیلی راحت تر از کنترل با دسته خود ایکس باکس وانه.۲۴٫۹۹ دلار هم واقعا برای این بیسیم مناسبه.
    امیدوارم آی تی بازار زود تر اینو بیاره که دیگه صبر ندارم.

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت همه . و ضمن تشکر از اخبار جالبتون با عرضه ی این آداپتور وایرلس کنترلر Xbox One دنیای گیمر ها میتونه خیلی پیشرفت داشته باشه و این فوق العادس که که ما میتونیم بدون بی سیم از این اداپتور استفاده کنیم و از بازی کردن نهایت لذت رو ببریم اما خیلی بده که با و میتونه فقط کنترلر اکس باکس وان رو بشناسه کاش طوری طراحی میشد که با همه ی کنترلر ها سازگاری داشته باشه

  3. سلام،آداپتور وایرلس کنترلر Xbox One چون به صورت بی سیم عرضه شده خیلی خوبه،در حالی که پی سی گیمرها پیش از این نیز می توانستند کنترلر اکس باکس وان را با سیم به پی سی متصل کنند، حالا با ارائه یک دانگل یا آداپتور کوچک می توان به صورت بی سیم از بازی کردن با این وسیله لذت برد. ممنون از سایت خیلی خوب آی تی بازار.

  4. با سلام و خسته نباشید آداپتور وایرلس کنترلر Xbox One خیلی قویه و عالیه با این میشه کنترلر اکس باکس وان را به پی سی ویندوز ۱۰، تبلت و بقیه دستگاه های سازگار بدون نیاز به کابل یو اس بی متصل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا