موبایل

عرضه گوشی موبایل آیفون 4 اینچی در نیمه نخست 2016

عرضهگوشی موبایل آیفون4 اینچیدر نیمه نخست 2016 خبری است که توسط یک منبع ژاپنی اعلام شده است و ممکن است این اسمارت فون جدید کمپانی اپل 6C نام گیرد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه‌ زیادی به آیفون‌های ۴ اینچی دارید و معتقد هستید تولید آیفون‌های ۴ اینچی باید ادامه پیدا می‌کرد، با زومیت همراه باشید. به نظر می‌رسد اپل برنامه‌هایی برای تولید مجدد آیفون‌های ۴ اینچی در سال ۲۰۱۶ دارد. از عمر جدیدترین آیفون 4 اینچی اپل حدودا دو سالی می گذرد (آیفون 5 اس و آیفون 5 سی ) و بسیاری از طرفداران موبایل های با این قد و قواره بی صبرانه منتظر ارائه مدل جدیدی از سوی اپل هستند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل آیفون 4 اینچی

براساس اعلام سایت ژاپنی Mac Otakara (که به خاطر ارائه اطلاعات موثق در مورد اپل شهرت دارد) آیفون جدید هم اکنون مراحل ساختش را پشت سر می گذارد. طبق این گزارش، این موبایل در کنار بهره مندی از یک نمایشگر 4 اینچی، امکاناتی نظیر چیپست A8 (مدل مورد استفاده در آیفون 6 و 6 پلاس)، دوربین بهبود یافته  FaceTimeHD، بلوتوث 4.1 و وای فای Wi-Fi 802 را در خود جای داده است. در واقع نسل جدیدگوشی موبایل اپلآیفون4 اینچی احتمالا باید نسخه به روز شده ای از آیفون 5 اس باشد هرچندکه هنوز مشخص نیست آیا بدنه آن از فلز ساخته شده یا پلاستیک.

گوشی موبایل آیفون 4 اینچی

البته برخی شایعات هم وجود یکگوشی موبایلآیفون ۴ اینچی جدید را تایید می‌کنند ولی زمان معرفی آن را نیمه دوم سال ۲۰۱۶ می‌دانند. هنوز در مورد نام دقیق این آیفون اطلاعی در دست نیست، ولی  برخی شایعات حاکی از آن است که این دستگاه با نام آیفون 6c عرضه خواهد شد.

گوشی موبایل آیفون 4 اینچی

اوایل امسال مارتین هاجک طراح، یک طرح مفهومی از آیفون 6 سی را ارائه کرد تا به ما نشان دهد که این محصول احتمالا چه شکل و شمایلی خواهد داشت. در ادامه توجه شما را به طرح مفهومی ارائه شده از سوی این هنرمند جلب می کنیم.

لیست قیمت گوشی موبایل اپل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا