راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

فروش دوربین فیلمبرداری سونی FS5 II از خرداد 97

همایش NAB Show هرساله در ماه آوریل توسط انجمن ملی پخش‌ کنندگان در شهر لاس‌ و گاس برگزار می ‌شود، در سال 2018 نیز به مدت 5 روز از تاریخ 7 تا 12 آوریل برگزار شد و کمپانی ‌های بسیاری که در صنعت دوربین و رسانه‌ های تصویری فعال هستند، در این همایش جدیدترین محصولات خود را رونمایی کردند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین فیلمبرداری سونی FS5 II

لیست قیمت دوربین فیلمبرداری

کمپانی Sony به عنوان یکی از شرکت های فعال این همایش، جدیدترین نسخه از سری دوربین های حرفه ای خود را با نام FS5 II رونمایی و معرفی کرد. این دوربین فیلمبرداری سونی مجهز به سنسور Super 35mm بوده و از نظر ظاهری نیز شباهت های بسیاری به دوربین های نسل پیشین خود دارد. با این تفاوت که بروزرسانی های انجام شده این دوربین فیلمبرداری شامل ویژگی هایی است که کاربر باید در نسخه قبلی باید با پرداخت مبلغی آنها را خریداری می کرد ولی هم اکنون به صورت پیش فرض دردوربین فیلمبرداری سونی FS5 II موجود می باشد.

بدنه‌ دوربین فیلمبرداری FS5 II با پایه‌ لنز E-mount شبیه نسل قبلی بوده؛ با این تفاوت که نوشته‌ های روی بدنه به‌ روز شده و رنگ پیچ (Dial) تنظیم مقدار ND تغییر کرده است. لازم به ذکر است تغییرات اصلی دوربین FS5 II در زمینه های علم‌ رنگ Color Science، حالت‌ های فیلمبرداری خام (Raw) و عملکرد ضبط با نرخ فریم بالا خواهد بود.

قیمت دوربین فیلمبرداری سونی FS5 II

قابلیت منحصر به فرددوربین فیلمبرداری FS5 II، علم رنگ جدیدی است که شرکت سونی در این دوربین استفاده کرده است. کمپانی سونی نیز اعلام کرد تمام تجارش در توسعه‌ دوربین 6K Venice را به دوربین بسیار کامپکت و مقرون ‌به ‌صرفه‌ FS5 II آورده تا عملکرد بهتری برای کاربران داشته باشد. همچنین 9 پروفایل رنگ به دوربین FS5 II اضافه‌ شده که برخی از آن ‌ها به‌طور اختصاصی برای پروفایل ‌های S-Log2 و S-Log3 طراحی شده‌اند.

یکی از ویژگی هایی که از طریق پرداخت‌ هزینه در نسل قبلی این دوربین فعال می شد، عملکرد فوری Instant HDR است که در دوربین FS5 II به طور پیش فرض موجود می باشد. با وجود عملکرد Instant HDR، دیگر نیازی به درجه‌ بندی رنگ Color Grading ویدئو نخواهید داشت. در واقع این موضوع بدین معنا است که در هنگام فیلمبرداری با حالت HLG/BT.2020، ویدئوی HDR می ‌تواند از دوربین به ‌طور مستقیم در رسانه پخش شود.

دوربین فیلمبرداری سونی

دوربین فیلمبرداری FS5 II‌ سونی مجهز به دو کارت حافظه بوده که امکان ضبط ویدئو با وضوح 4K در نرخ 30 فریم‌ بر‌ ثانیه و وضوح FULL HD در نرخ 120 فریم‌ بر‌ ثانیه را به ‌طور داخلی برای کاربر فراهم می کند، همچنین برای دستیابی به وضوح بالاتر و ویدئوی خام Raw، باید از یک رکوردر اکسترنال استفاده کنید. شایان ذکر است دوربین فیلمبرداری FS5 II از خرداد سال 97 با قیمت 4750 دلار د ربازار دوربین فروخته خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین فیلمبرداری سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نسخه قبلی دوربین فیلمبرداری FS5 II‌ سونی از نظر کارایی حرف نداره واقعا فوق العاده ست نسبت به قیمتش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا