قطعات کامپیوتر

فروش هارد دیسک توشیبا X300 در ظرفیت 8 ترابایتی

سری جدید هارد دیسک های اینترنال توشیا به قابلیت های جدیدی مجهز شده اند که می توانند بهترین گزینه برای سیستم های حرفه ای باشند، همچنین کاربران نیز می توانند با مراجعه به لیست قیمت هارد دیسک های توشیبا، هارد اینترنال X300 در ظرفیت 8 ترابایتی را با قیمت مشخص شده خریداری نمایند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هارد دیسک توشیبا X300

لیست قیمت هارد دیسک

کمپانی ژاپنی توشیبا که یکی از تولید کنندگان انواع تجهیزات الکترونیک و دیجیتال می باشد، به تازگی سری جدید هارد دیسک های اینترنال خود را با نام X300 معرفی و رونمایی کرده است. هارد دیسک X300 با ظرفیت حداکثر 8 ترابایت وارد بازار قطعات کامپیوتر شده و با قیمت مناسبی به فروش خواهد رسید.

هارد دیسک توشیبا X300 به فناوری کش اختصاصی شرکت Toshiba یک الگوریتم کش با مدیریت هوشمند بافر مجهز شده است که طی عملیات خواندن و نوشتن تخصیص کش را به سرعت بهینه سازی می کند. هارد اچ اچ دی اینترنال سری X300 در ظرفیت های 4 ترابایت، 5 ترابایت، 6 ترابایت و 8 ترابایت، همگی مجهز به 128 مگابایت حافظه کش در دسترس می باشند.

هارد دیسک توشیبا X300

هارد دیسک های توشیبا سری X300 در فرم فاکتور 3.5 اینچی طراحی شده اند و دارای سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه خواهند بود و مبتنی بر رابط SATA با پهنای باند 6 گیگابیت بر ثانیه نیز هستند. هارد اینترنال X300 با اغلب پلتفرم های دسکتاپ سازگاری داشته، اما فناوری قالب بندی پیشرفته شرکت توشیبا با اندازه سکتور 4 کیلوبایت، به سازگاری حداکثری کمک می کند. یکی دیگر از قابلیت های این هارد دیسک های رده بالا، محرک هد (actuator) دو مرحله ای بوده که در دستیابی به کارایی و ظرفیت بالاتر نقش خواهند داشت.

هارد دیسک X300 توشیبا

مدل 8 ترابایتی هارد دیسک توشیبا سری X300 با قیمت 279 دلار تحت وارانتی 2 ساله روانه بازار قطعات کامپیوتر شده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هارد دیسک توشیبا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من به تازگی هارد توشیبا 3.5inch 2TB از فروشگاه های معرفی شده آی تی بازار خریداری کردم از نظر سرعت و کارایی معرکه ست… لاااایک توشیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا