قطعات کامپیوتر

فروش کیبورد گیمینگ ترمالتیک TT Premium X1 RGB آغاز شد

شرکت ترمالتیک اخیرا کیبورد جدیدی را با نام TT Premium X1 RGB برای گیمرهای حرفه ای و سخت پسند معرفی کرده است. از اسم این کیبورد مخصوص بازی می توان نتیجه گرفت که این کیبورد ترمالتیک به قابلیت نور پردازی RGB مجهز می باشد و به 16.8 میلیون رنگ با 12 جلوه نوری دینامیک بهره مند شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کیبورد گیمینگ ترمالتیک TT Premium X1 RGB

لیست قیمت کیبورد کامپیوتر

طبق ویژگی های اعلام شده صفحه کلید ترمالتیک TT Premium X1 RGB از چیدمان ANSI با 104 کلید برخوردار بوده و علاوه بر امکان انتخاب بین سوییچ ‌های Cherry MX Blue و یا Cherry MX Silver قابلیت لرزش را نیز به کاربران ارائه می ‌کند.

کیبورد گیمینگ ترمالتیک

کلید های کیبورد ترمالتیک TT Premium X1 RGB از نوع شناور بوده و به دلیل شفافیت محفظه ‌های نگهدارنده کلیدها، کاربر می تواند به راحتی نورپردازی RGB این صفحه‌ کلید را لمس کند. همچنین محل استراحت مچ دست نیز در این کیبورد مخصوص بازی Thermaltake قابل جدا سازی می‌ باشد.

کیبورد مخصوص بازی ترمالتیک

علاوه بر این کاربران می توانند به کمک یک پورت USB و جک هدفون به راحتی هدست‌ هایشان را مستقیما به صفحه ‌کلید ترمالتیک TT Premium X1 RGB متصل کنند. همچنین دکمه‌ های مخصوصی برای قابلیت مالتی ‌مدیا و RGB در این صفحه کلید موجود می باشد، پشتیبانی از ویژگی TT RGB Sync نیز از دیگر قابلیت های این کیبورد خواهد بود.

صفحه کلید مخصوص بازی ترمالتیک

کمپانی Thermaltake هم اکنونکیبوردمخصوص بازی TT Premium X1 RGB را از طریق وب‌ سایت اختصاصی TT Premium در کشورهای آمریکا، منطقه اروپا، استرالیا، تایوان، چین و سایر نقاط آسیا عرضه کرده است. اما قیمت این کیبورد گیمینگ ترمالتیکTT Premium X1 RGBدربازار قطعات کامپیوتر با توجه به رنگ آن متفاوت می باشد به طوری که رنگ Cherry MX Silver آن با قیمت 144.90 یورو و رنگ Cherry MX Blue نیز 139.90 یورو خواهد داشت.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کیبورد گیمینگ ترمالتیک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کیبورد مخصوص بازی TT Premium X1 RGB نسبت به کیبورد گیمینگ ایسوس خیلی بهتره منکه از محصولات ترمالتیک خیلی راضیم واقعا حرفه ای عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا