موبایل

فیلتر نور آبی قابلیت جدید گوشی موبایل فیلیپس Sapphire

فیلتر نور آبی قابلیت جدیدگوشی موبایل فیلیپس Sapphireبوده و دو گوشی موبایل جدید فلیپس Sapphire همراه با باتری دارای فناوری Xenium می باشند. اگر اشتباه نکنیم سال گذشته میلادی یک سری تحقیقات نشان داد که طیفی از نور آبی که از صفحه نمایش های موبایل و تبلت ساطع می شود، می تواند سیکل خواب را مختل نموده و همچنین باعث خستگی و تاری سریع تر چشم شود.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل فیلیپس Sapphire

نتیجه اینکه برخی تولیدکنندگان موبایل روی محصولات خود فیلتری برای نور آبی و در قالب یک امکان نرم افزاری ارائه نمودند که می تواند تا اندازه ای مفید و کارا باشد، اما رنگ ها را به شدت تغییر می دهد. شرکت هلندی فیلیپس که دستی هم در تولید گوشی های موبایل دارد، از دو گوشی تازه در چین پرده برداشته که (احتمالا) به شکل سخت افزاری و تا 86 درصد نور آبی را فیلتر می کنند و به همین جهت anti-blue نامیده شده اند.

یکی از این دوگوشی موبایلیک فبلت 5.5 اینچی به نام Sapphire S616 است که صفحه نمایش IPS آن از وضوح تصویر 1080p برخوردار بوده و برای امور پردازش به چیپ ست هشت هسته ای و 1.3 گیگاهرتزی MediaTek MT6753 متکی است. این فبلت 2 گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی (قابل توسعه با microSD تا 128 گیگابایت) داشته، از سنسور های 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برایدوربیناصلی و سلفی استفاده می کند، با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته و 222 دلار قیمت دارد.

گوشی موبایل فیلیپس Sapphire

سمت دیگر گوشی 5.5 اینچی Sapphire Life V787 حضور دارد که صفحه نمایش IPS آن از همان وضوح 1080p برخوردار بوده و بسیاری از مشخصات سخت افزاری آن با گوشی بالا یکی است، فقط اینکه یک باتری غول پیکر 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری Xenium فیلیپس برای آن در نظر گرفته شده که تا 47 ساعت زمان مکالمه را فراهم می کند.

قیمت گوش.ی موبایل

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام این خیلی خوبه که کمپانی های گوشی وبایل این محصولات رو عرضه میکنند چون این نور ابی موبایل که ساطع میشود واقعا برای کاربرانشون مضر بود و تاثیرات خیلی بدی داشت این گوشی در کنار این ویزگی خوب قابلیت های دیگه ای هم داره که خیلی خوبه

  2. آخه آی تی جون گوشی موبایل فیلیپس Sapphire در بازار موبایل ایران پیدا میشه که آدم بخره من فقط در سایت علی بابا دربارش خوندم شما چجوری این خبر رو درج کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا