قطعات کامپیوتر

قدرتمند ترین فن خنک کننده با قیمتی ویژه وارد ایران شد

قدرتمند ترین فن خنک کننده با قیمتی ویژه وارد ایران شد و فن Le Grand Macho-RT توسط کمپانی سیاره سبز به بازار های آی تی کشور راه یافته است همچنین این Air cooling بی صدا بوده و به حدی قدرتمند است که می تواند دمای قوی ترین پردازنده ها را مهار کند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

ایرکولینگ Le Grand Macho-RT

شرکت سیاره سبز (GREEN) به عنوان نماینده کمپانی مشهور Thermalright ایرکولینگ جدید Le Grand Macho-RT را به بازار داخلی ارایه نمود. در ادامه مطلب نگاهی خواهیدم انداخت به ساختار، ویژگی ها و کارآیی این ایر کولرینگ پر ارزش.

ایرکولینگ Le Grand Macho-RT

اگر به خاطر داشته باشید تقریبا سه سال پیش کمپانی Thermalright فن خنک کننده ی قدرتمندی را روانه بازار نمود. این خنک کننده که عنوان Macho را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر هم یکی از بهترین ایرکولینگ های موجود در بازار جهانی در مقیاس قیمت به عملکرد محسوب می شود. اما بار دیگر این کمپانی با بهبود طراحی خنک کننده Macho، پرچمدار جدیدی را به نام  Le Grand Macho RT معرفی نموده است که به نوعی لقب قدرتمند ترین هیت سینک جهان را به دوش می کشد!

ایرکولینگ Le Grand Macho-RT

این غول یخی، با بهره گیری از 7 عدد لوله ناقل حرارت مسی نیکل اندود شده 6 میلی متری که به رادیاتور آلومینیومی عظیم الجثه متصل است، قادر به مهار دمای قدرتمند ‌ترینپردازنده‌ها با توان حرارتی 280 وات است.

یکی از ویژگی بسیار جالب کولر Le Grand Macho RT ، طراحی نامتقارن بخش حرارت گیر (هیت سینک) آن است که علی ‎رغم اندازه بسیار بزرگ، کمترین تداخل را با ماژول ‌های حافظه رم ایجاد می کند و خیال کاربران نسبت به تداخل با ماژول‌ های حافظه رم و دیگر اجزای مادربرد آسوده می نماید.

ایرکولینگ Le Grand Macho-RT

این خنک کننده از یک فن 140 میلی متری TY 147 B فوق العاده بی صدا بهره می برد که نویز تولیدی در بیشترین حالت تنها 20 دی سیبل است. همچنین این فن مجهز به ویژگی  PWM است و سرعت چرخش آن بین 300 الی 1300 دور در دقیقه می باشد.

ایرکولینگ Le Grand Macho-RT

طبق معمول کمپانی  Thermalright، در بسته بندی کولرLe Grand Macho، افزون بر فن، راهنمای نصب محصول، یک عدد پیچ گوشتی مغناطیسی با کیفیت، خمیر حرارتی 2 گرمی خوش نام Chill Factor 3 و spacer جهت توزیع وزن کولر برای پردازنده های مبتنی بر معماری Skylake گنجانده شده است. این اَبَر ایرکولر با گارانتی 12 ماهه گرین و با قیمتی کمتر از 230 هزار تومان در بازار داخلی عرضه خواهد شد. (لازم به ذکر است قیمت جهانی این کولر در سایت آمازون، معادل 80 دلار تعیین شده است).

لیست قیمت فن خنک کننده

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد فن خنک کننده Thermalright برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فن خنک کنندهLe Grand Macho-RT واقعا قدرتمند و ویژگی هاش خیلی برام جالب بود… تصمیم گرفتم این فن خنک کننده رو برای خودم بخرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا