راهنمای خرید لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion Y920 حرفه ای و گیمر پسند

لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion Y920 دارای ظاهری گیمر پسند می باشد و کمپانی لنوو نوت بوک Legion Y920 مجهز به قابلیت هایی کرده است که می تواند بعد از عرضه رقیبی جدی برای لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و ام اس آی و… باشد و فروش خوبی را در بازار لپ تاپ تجربه کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion Y920

لیست قیمت لپ تاپ

شرکت لنوو یکی از بزرگ ترین تولید کننده های نوت بوک و کامپیوترهای آماده در جهان است، با این وجود شرکت Lenovo در زمینه تولید لپ تاپ های بازی یک قدم عقب تر از رقبایی مانند شرکت های MSI، ASUS و Razer قرار می گیرد. کمپانی لنوو در تلاش برای کسب سهم بیشتری از این بازار پر سود، یک لپ تاپ گیمینگ پرچمدار را معرفی کرده است که می تواند برگ برنده آن در برابر این رقبا باشد. لپ تاپ Lenovo Legion Y920 در بخش ظاهری نزدیک به مدل هایی همچون لپ تاپ Y700 است؛ با این وجود لنوو سعی در ایجاد حالت های خشن و تهاجمی بیشتر دارد. برای این منظور دریچه های اگزوز گسترده گشته و رنگ آمیزی قرمز برای آنها انتخاب شده است.

لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion Y920

لپ تاپ لنووLegion Y920 در ابعاد نسبتا بزرگ طراحی گشته و دارای یک مانیتور 17.3 اینچی است که از پنل IPS با پوشش ضد تابش بهره می برد. این مانیتور می تواند از دقت FHD پشتیبانی کند و به فناوری G-Sync مجهز شده است. فرکانس این پنل بر روی حداکثر دقت خود که FHD است، به 75 هرتز می رسد. لپ تاپ Lenovo Legion Y920 در کانفیگ های متنوع عرضه می گردد اما پردازنده های نسل هفتمی اینتل با عناوین Core i7-7700HQ یا Core i7-7820H به عنوان قلب تپنده آنها انجام وظیفه می کنند. شرکت لنوو در این نوت بوک از کارت گرافیک جدید انویدیا با نام GeForce GTX 1070 استفاده کرده است و همچنین 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 نیز درون آن نصب شده است.

لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion Y920

در تمامی پیکربندی ها از 1 ترابایت حافظه HDD استفاده شده است و بین 128 گیگابایت الی 512 گیگابایت حافظه SSD نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. لپ تاپ های سری Lenovo Legion Y920 دارای Key Pad ده عددی می باشند و نور پس زمینه کیبورد آنها از نوع RGB است. صفحه کلید این لپ تاپ ها از نوع مکانیکی بوده اما تا کنون اشاره ای به نوع سوئیچ آن ها نشده است. همچنین در یک کانفیگ از پردازنده ی Core i7-7820K استفاده شده است که دارای قابلیت اورکلاک می باشد در این نسخه استثنائن یک کلید فیزیکی وجود دارد که در صورت فشردن آن، پرفورمنس پردازنده به اوج خود می رسد. همچنین این نوت بوک دارای پورت Thunderbolt 3 است.

لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion Y920

لپ تاپLenovo Legion Y920 در بخش شبکه ی LAN از کنترلر Killer Ethernet استفاده کرده و برای ارتباط بدون سیم نیز علاوه بر بلوتوث، دارای Wireless-AC 1535 WIFI است. وزن این نوت بوک برابر با 4.4 کیلوگرم بوده و درب آن فلزی می باشد ولی مابقی قسمت ها از متریال های پلاستیکی استفاده شده است.لپ تاپ  Lenovo Legion Y920 با قیمت 2700 دلار راهی بازار لپ تاپ خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ گیمینگ لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. همه لپ تاپ های لنوو از نظر کارایی فوق العاده ان… امیدوارم لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion Y920 مثل لپ تاپ های قبلی کمپانی lenovo با قیمت مناسبی به فروش برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا