قطعات کامپیوتر

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت Aero 14 رقیب جدید ریزر

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت Aero 14 رقیب جدید ریزر بوده و این لپ تاپ سبک و باریک با یک باتری خارق العاده که قادر است تا 10 ساعت شارژ در خود ذخیره کند برای گیمرها عرضه شده است. گیگابایت که یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ‌تاپ‌ های گیمینگ و میان‌ رده در بازار های جهانی محسوب می ‌شود مدتی است رقابت سخت و سنگینی را با کمپانی Razer در معرفی و عرضه لپ‌ تاپ های گیمینگ سبک و باریک به راه انداخته است. در ادامه این رقابت، گیگابایت لپ ‌تاپ جدیدی را با نام Aero 14 راهی بازار کرد که علاوه بر قطعات سخت‌ افزاری قدرتمند از طراحی سبک و بدنه‌ ای باریک نیز بهره می ‌برد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید تا بیشتر با لپ تاپ جدید گیگابایت آشنا شوید.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت Aero 14

کمپانی ریزر مدت‌ هاست که به دلیل سری محصولات Blade، اسم و رسمی را در رده پر طرفدار از لپ ‌تاپ های باریک و سبک گیمینگ برای خود دست و پا کرده و از سال 2013 تا به کنون با معرفی لپ ‌تاپ های مختلفی در قالب این سری، کاربران زیادی را با لپ تاپ ریزر مخصوص بازی به سمت خود کشانده است. اخیراً نیز بسیاری از کمپانی ‌ها سعی کرده اند با الهام از این محصولات Razer، لپ ‌تاپ های خود را در کانون توجه خیل عظیم از علاقمندان به بازی‌ های کامپیوتری قرار دهند. بر همین اساس به تازگی گیگابایت لپ‌ تاپ جدیدی را با نام Aero 14 معرفی کرده است که باتری آن قادر است با هر بار شارژ بیش از 10 ساعت کاربران خود را همراهی کند.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت Aero 14

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی گیگابایت این لپ‌ تاپ از یک صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسلی، 32 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4، پردازنده Core i7 از نسل ششم و اسکای‌ لیک و کارت گرافیک GTX 970M با سه گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 برخوردار است. علاوه بر این موارد,لپ تاپ Aero 14 از یک پورت USB 3.1 نوع Type-C، سه پورت USB 3.0، یک خروجی HDMI 2.0 و کارت خوان حافظه SD نیز بهره می ‌برد. صفحه کلید با نور پس زمینه قابل تنظیم و همچنین کلید های ماکرو و قابل برنامه ریزی از دیگر ویژگی ‌های این لپ‌ تاپ است.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت Aero 14

این لپ ‌تاپ با ضخامتی در حدود 19.9 میلی‌ متر وزنی در حدود 1.9 کیلوگرم دارد و از این لحاظ از بسیاری از محصولات هم رده خود بهتر به نظر می ‌رسد. کاربران با استفاده از پورت HDMI 2.0 قادر هستند این لپ ‌تاپ را به یک مانیتور خارجی با وضوح 4K متصل کنند. گیگابایت همچنین برای این لپ‌ تاپ یک برنامه اختصاصی با نام Fan Tweak در نظر گرفته است که به کاربران اجازه می‌ دهد بسته به نیاز خود سرعت فن را تغییر دهند. لپ‌ تاپ Aero 14 کمپانی گیگابایت هم اکنون در رنگ‌ های مشکی، نارنجی و سبز در دسترس قرار دارد. قیمت نسخه پایه از این لپ تاپ 1600 دلار عنوان شده است.

لیست قیمت لپ تاپ

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ گیمینگ گیگابایت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    گیگابایت یکی از بزگترین شرکت های تولید کنند لپ تاپ در دنیا هستش و ما شاهد کار های خیلی خوبی از این شرکت بودیم و امروز هم که در این خبر لپ تاپ جدید این شرکت که مخصوص گیم هم طراحی شده معرفی شده است و دوستان همینطور که می دونید لپ تاپ یا کلا سیستم هایی که مخصوص گیم طراحی می شوند قیمت خیلی بالایی دارند ولی خوب سخت افزار خیلی قوی ای هم روی این سیستم ها وجود دارد من بیشتر طرفدار کنسول برای بازی کردن هستم تا لپ تاپ ولی به هر حال خوب خیلی ها هم لپ تاپ رو برای بازی کردن دوست دارند و من این لپ تاپ رو بهشون پیشنهاد می کنم.

  2. سلام . واقعا این لپ تاپ 10 ساعت شارژ نگه میداره؟ چه عالی . باریک بودن این لپ تاپ که یکی از مزیت های اون به حساب میاد اما واقعا نگه داشتن 10 ساعت شارژ برای من خیلی مهمه . مطمئنا خیلی باید گرون باشه . اما بدی این لپ تاپ اینه که با این گرافیک نمیشه بازی ها رو روی رزولیشن 2 کی بازی کرد، کسی که روی رزولیشن 2 کی بازی کرده باشه دیگه نمیتونه سمت فول اچ دی بره. آی تی بازار عزیز لطفا مارک های دیگه با قیمت مناسب تر هم معرفی کنید و برای فروش بگذارید. مرسی

  3. سلام و روز بخیر،میخواستم بابت لپ تاپ گیمینگ گیگابایت Aero 14 که در اخبار آی تی بازار قرار دادید تشکر کنم و بگم که این لپ‌ تاپ از یک صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسلی، 32 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4، پردازنده Core i7 از نسل ششم و اسکای‌ لیک و کارت گرافیک GTX 970M با سه گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 برخوردار است که این مدل را در مقایسه با سایر برندها خاص تر میکند و تشکر میکنم از سایت خیلی خوب آی تی بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا