قطعات کامپیوتر

مادربرد ام اس آی X399 SLI Plus جدید و مقرون به صرفه

جدیدترین مادربرد کمپانی MSI با مجهز بودن به چیپست ای ام دی X399 به زودی راهی بازار قطعات کامپیوتر خواهد شد و از نظر کارایی نیز دارای شباهت های بسیاری به مادربرد گیمینگ ام اس آی X399 Pro Carbon می باشد. در ادامه با اخبار  آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد MSI X399 SLI Plus

لیست قیمت مادربرد

در حال حاضر جدیدترین مادربرد های بازار قطعات کامپیوتر برای پردازنده‌ های ای ام دی رایزن تردریپر در حال توسعه می باشند. پس از معرفی چیپست AMD X399 کمپانی های تولید کننده Motherboard نیز مادربرد های خود را با مجهز بودن به چیپست X399 طراحی و تولید کرده اند. شرکت MSI نیز بر همین اساس جدیدترین مادربرد خود را با نام  X399 SLI PLUS معرفی کرده است.

تصاویر منتشر شده مادربرد MSI X399 SLI Plus نشان می دهد، PCB و کارایی این مادربرد بسیار شبیه به مادربرد ام اس آی X399 Gaming Pro Carbon بوده و همانند آن کلیه قطعات مورد نیاز مانند کارت گرافیک، کارت شبکه و کارت صدا به صورت onboard بر روی مادربرد X399 SLI Plus نصب شده اند.

مادربرد ام اس آی X399 SLI Plus

مادربرد ام اس آی X399 SLI Plus به تقویت کننده های فلزی در پایه های توسعه مانند ماژول های رم بهرمند شده است و از پیکربندی های کارت گرافیک های SLI یا CrossFire نیز پشتیبانی خواهد کرد. اما یک پورت PCIe x16 از این مادربرد حذف گشته ولی به 3 درگاه اس اس دی M.2 مجهز شده است که تنها یکی از آنها مجهز به محافظ حرارتی MSI خواهد بود، با این تفاوت که در مادربرد X399 Gaming Pro Carbon همگی آنها مجهز به این قابلیت بودند.

مادربرد ام اس آی

لازم به ذکر است مادربرد ام اس آی X399 SLI Plus دارای امکانات کمتری نسبت به مادربرد X399 Gaming Pro Carbon می باشد ولی با طراحی منحصر به فرد و قیمت ارزانی که دارد می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین مادربرد های بازار قطعات کامپیوتر باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ام اس آی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنظرم مادربرد گیمینگ ام اس آی X399 Gaming Pro Carbon نسبت به این مادربرد خیلی بهتره و قیمتش هم خیلی گرون نیست!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا