قطعات کامپیوتر

مادربرد گیمینگ گیگابایت X299 AORUS مجهز به جدید ترین فناوری های روز دنیا

مادربرد های گیمینگ گیگابایت  X299 AORUS Gaming 9 و X299 AORUS Gaming 7 جدید ترین مین برد های کمپانی Gigabyte بوده و این مادربرد های قدرتمند سری AORUS مجهز به فناوری های جدیدی شده اند که می توانند هر کاربر معمولی را به یک گیمر حرفه ای تبدیل کنند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد های گیمینگ گیگابایت X299 AORUS

لیست قیمت مادربرد

کمپانی محبوب گیگابایت مادربرد های مخصوص گیمینگ سری X299 AORUS Gaming را معرفی کرد.مادربرد گیگابایت X299  دارای قابلیت هایی چون LED های دیجیتال، سه شکاف M.2، فناوری Fan Stop و فناوری اخیراً عرضه شده Optane هستند. این بار نه تنها با بهبود های سخت افزاری، بلکه با بهبود های نرم افزاری نیز روبرو هستیم. شرکت گیگابایت فناوری بهبود دهنده گیمینگ و استریم آنلاین WTFast را به ارمغان آورده. بهبود های سخت افزاری شامل صدای ESS Sabre کنترلر ASM3142 USB 3.1 و قابلیت های انحصاری چون RGB Fusion و Smart Fan 5 با Fan Stop می شود.

گیگابایت در همکاری با WTFast فناوری بهبود دهنده گیمینگ و استریمینگ آنلاین را به مادربرد های خود اضافه کرده که ارتباط گیمر با سرورهای بازی و در نتیجه تجربه گیمینگ آنلاین را بهبود می بخشد. در وجود این قابلیت گیمرها می توانند از ارتباط شبکه پایا و سریع تر لذت ببرند. مادربرد های گیمینگ گیگابایت X299 AORUS Gaming 9 و X299 AORUS Gaming 7 با برخورداری از نورپردازی انحصاری RGB Fusion و بهره گیری از LED های دیجیتال، قادر هستند زیبایی را به هر کیس ای ببخشند. LED های دیجیتال قادر به نمایش جلوه ها و الگو های نماشی جدید هستند. حالا می توان تمامی LEDهای سرخود را به طور مجزا کنترل کرد.

مادربرد های گیمینگ گیگابایت X299 AORUS

همچنین امکان متصل نمودن نوارهای LED دیجیتال نیز وجود دارد. با معرفی LED های دیجیتال، RGB Fusion تا 8 الگوی نمایشی جدید معرفی می کند. هدر LED دیجیتال مادربردهای گیمینگ AORUS با تمامی نوارهای LED دیجیتال سازگاری دارد و از هر دو نوارهای 5 و 12 ولتی پشتیبانی می کند. یکی دیگر از قابلیت های نرم افزاری جدید کمپانی گیگابایت که با مادربرد های سری X299 AORUS Gaming  معرفی شده، برنامه Smart Fan 5 با قابلیت جدید Fan Stop است که کنترل و مدیریت خنک کننده های مایع را بهبود می بخشد. فناوری Fan Stop در مواقعی که دما زیر مقدار تعیین شده باشد، تمامی فن ها را متوقف می کند اما پمپ واترکولر همچنان فعال خواهد ماند، این کار نه تنها به کاهش نویز کمک می کند، بلکه باعث کاهش استهلاک فن ها نیز می شود.

قابلیت Fan Stop با انواع کولرها سازگاری دارد و به واترکولرها محدود نمی شود. فناوری Smart Fan 5 از طریق کنترل بهبودیافته و توانایی نمایش لحظه ای دما و حجم گردش مایع خنک سازی، کنترل کامل بر خنک سازی سیستم را ممکن می کند. همچنین هدر فن 3 آمپری تعبیه شده قادر به پشتیبانی از قدرتمند ترین پمپ ها است. مادربرد های جدید گیگابایت نه تنها به سه شکاف M.2 مجهز هستند، بلکه قابلیت های انحصاری نیز دارند.  یکی دیگر از قابلیت های جدید معرفی شده M.2 Thermal Guard نام دارد که یک حرارت گیر فلزی به منظور خنک سازی هرچه بهتر وسایل M.2 است. استفاده از M.2 Thermal Guard به کاهش بروز گلوگاه ناشی از دمای بالا و همچنین افزایش دوام SSD کمک می کند.

مادربرد های گیمینگ گیگابایت X299 AORUS

مادربردهای گیمینگ گیگابایت سری X299 AORUS از فناوری Optane پشتیبانی می کنند. صدای رده استودیو تنها با  بکارگیری اجزای حرفه ای رده استودیو قابل دست یابی است و این همان چیزی است که در مادربردهای X299 AORUS Gaming گیگابایت یافت می شود. جدید ترین مادربرد گیگابایت AORUS  به مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) مجزا ESS Sabre با توانایی ارائه نسبت سیگنال به نویز 127 دسیب مجهز هستند که تا پیش از این تنها در تجهیزات حرفه ای گران قیمت یافت می شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد گیمینگ گیگابایت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مادربرد های گیمینگ گیگابایت نسبت به کارایی کردن قیمتشون نسبتا خوبه مین برد سری AORUS خدایی فوق العادست واقعا آدم یه گیمر حرفه ای می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا