قطعات کامپیوتر

تجهیز مادربرد گیگابایت X99 SOC Champion به کیت واترکولر EK

نصب واترکولر رویمادربردهای حرفه ای به امری رایج بدل گشته و این مسئله در خصوص اورکلاکر ها نمود بیشتری دارد. کیت واترکولر کمپانی EK می تواند به کاربران امکان خنک سازی بهینه چیپ ست و مدار تعذیه را اعطا کند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

این کیت از دو بخش تشکیل می شود که یک بخش روی مدار تعذیه و بخش دیگرروی چیپ ست X99 قرار می گیرد و با توجه به ادعای شرکت سازنده از توانایی بالایی برای انتقال حرارت به رادیاتور و پمپ واترکولر برخوردار است.

تجهیز مادربرد گیگابایت X99 SOC Champion به کیت واترکولر EK

بخش اصلی بلاک از مس الکترولیتی با روکش نیکل و بخش بالایی آن از دی اتوکسی اتان و شیشه تشکیل شده است. پیچ های واتربلاک به گونه ای طراحی شده که با سادگی روی بک پلیت پیش فرضمادربردنصب می شود و این مسئله می تواند روند نصب را آسان و سریع کند. طبق اعلام و ادعای EK قدرت واتربلاک ساخته شده برای مادربرد گیگابایت X99 SOC Champion با جدیدترین سیستم خنک کننده گیگابایت برابری می کند و کارایی بسیار خوبی به کاربران ارائه می دهد. کیت واترکولر EK برای مادربرد گیگابایت با قیمت 114.95 پوند توسط نمایندگان و فروشگاه آنلاین این شرکت به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    تجهیز مادربرد گیگابایت X99 SOC Champion به کیت واترکولر EK که این مادر برد دارای امکانات زیادی است. مادر برد یک قسمت اصلی سیستم است که باید مدل و تجهیزات آن خوب باشد. نصب واترکولر روی مادربرد های حرفه ای به امری رایج بدل گشته و این مسئله در خصوص اورکلاکر ها نمود بیشتری دارد.

  2. سلام
    تجهیز مادربرد گیگابایت X99 SOC Champion به کیت واترکولر EK یکی از تغییراتی است که در این مادربرد صورت گرفته و این مادربرد برای تمام سیستم ها مناسب میباشد . این مادربد طرفداران زیادی هم دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا