قطعات کامپیوتر

مانیتور بنکیو ZOWIE XL2540 دارای امکاناتی جدید برای گیمرها

مانیتور بنکیو ZOWIE XL2540 دارای امکاناتی جدید برای گیمرها می باشد همچنین این مانیتور جدید BenQ تصویر واضح تری را در هنگام اجرای بازی برای کاربران ارائه خواهد کرد و بعد از رونمایی به لیست قیمت مانیتور های بنکیو افزوده خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور بنکیو ZOWIE XL2540

کمپانی BenQ نمایشگر جدید ZOWIE XL2540 را با مجموعه ‌ای از امکانات برای بهبود تجربه گیمینگ معرفی کرد. تمرکز اصلی برند ZOWIE از آغاز فعالیت تا کنون، بهبود تجهیزات e-Sports بوده است تا به گیمر‌های حرفه‌ ای این امکان را بدهد که بیشترین توانایی خود در بازی های کامپیوتری را به اجرا بگذارند.

مانیتور بنکیو ZOWIE XL2540

مانیتور XL2540 جدید ترین عضو خانواده‌ی XL است که برای e-Sport های کامپیوتری طراحی شده است و تصویر روان ‌تری هنگام اجرای بازی‌ ها ارائه می ‌دهد. وضوح تصویر این نمایشگر 1920×1080 پیکسل است و با بهره بردن از پنل TN به میزان روشنایی 400 کاندلا بر متر مربع و زمان تاخیر 1 میلی ثانیه دست یافته است.

مانیتور بنکیو ZOWIE XL2540

هنگامی که رایانه قادر به پردازش بیش از 240 فریم بر ثانیه باشد،مانیتور بنکیوXL2540 به علت دارا بودن نرخ به روزرسانی 240Hz تجربه کاملا متفاوتی از گیم‌ پلی ارایه می ‌دهد. به همین دلیل بهتر است تا به همراه XL2450 از رایانه‌ ای قدرتمند و با توان پردازشی بالا استفاده شود .مانیتور XL2540 در فستیوال DreamHack Winter امسال در غرفه‌ ZOWIE به نمایش گذاشته خواهد شد.

لیست قیمت مانیتور

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور بنکیو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مانیتور های بنکیو محشرن امیدوارم مانیتور بنکیو ZOWIE XL2540 بعد از رونمایی وارد بازار های مانیتور ایران هم بشه خیلی خوشم اومد ازش ظاهر قشنگی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا