قطعات کامپیوتر

مانیتور دل 27 Ultrathin باریک ترین مانیتور کمپانی Dell

مانیتو  دل27 Ultrathin باریک ترین مانیتور کمپانی Dell شناخته شده است و با صفحه نمایش 27 اینچی و مشخصات فنی حرفه ای که دارد می تواند در نمایشگاه CES به خوبی به درخشد و باعث تحول بازار های Monitor شود. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور دل 27 Ultrathin

لیست قیمت مانیتور

کمپانی دل امیدوار است که در نمایشگاه CES امسال بتواند با مانیتور فوق باریک 27 اینچی خود که با نام 27 Ultrathin شناخته شود و نگاه علاقه مندان را به سوی خود جذب کند. مانتیور27 Ultrathin یکی از باریک ترین نمایشگرهایی است که در بازار خواهید یافت و کمپانی دل توانسته سخت افزار آن را از پشت مانیتور به پایه منتقل کند که در نتیجه باعث شده ضخامت کلی اش کمتر از رقبا باشد.

مانیتور دل 27 Ultrathin

مانیتور دل رزلوشنی برابر با 2560 در 1440 پیکسل دارد و همچنین از قابلیت HDR پشتیبانی می کند. البته دل همین ابتدا اعلام کرده که این قابلیت مشابه استاندارد HDR موجود در تلویزیون های 4K نخواهد بود، با این وجود از کنتراست و پوشش طیف رنگی بسیار بالایی برخوردار بوده که نسبت به اکثر محصولات این حوزه بهتر است. شرکت دل ادعا کرده که مانیتور27 Ultrathin از 99 درصد طیف رنگی SRGB پشتیبانی می کند.

مانیتور دل 27 Ultrathin

طبق گفته شرکت سازنده، زاویه دید این نمایشگر 178 درجه است و حاشیه صفحه نمایش آن بسیار کم بوده که در آن از لپ تاپ های سری XPS الهام گرفته شده است.

مانیتور دل 27 Ultrathin

پایه نگه دارنده دستگاه کمی ضخیم بوده اما به زیبایی این مانیتور لطمه نخواهد زد. گفتنی است که روی پایه نگه دارنده مانیتور دل 27 Ultrathin پورت های USB-C و HDMI و یک جک صدا تعبیه شده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور دل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جدا مانیتور دل 27 Ultrathin خیلی باریک و واقعا شیک و مدرنه لاااااایک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا