گوناگون

مرورگر پیش‌ فرض ویندوز 10 با نام جالب توجه مایکروسافت اج

پروژه اسپارتان ، این نام رمزی بود که تا امروز برای مرورگر جدید مایکروسافت انتخاب شده بود.اکنون کانی مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ رسما مرورگر جدید خود را ” مایکروسافت اج ” (Microsoft Edge) نام گذاری کرده و برخی دیگر از ویژگی های آن را شرح داده است.استفاده از موتور EdgeHTML دلیل انتخاب این نان برای مرورگر جدید  مایکروسافت بوده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

مرورگر پیش‌ فرض ویندوز 10 با نام جالب توجه مایکروسافت اج

البته مرورگر کهنه کار اینترنت اکسپلورر هم همچنان برای مشتریان شرکتی مایکروسافت به حیات خود ادامه خواهد داد.مایکروسافت اج ساده است و رنگ و بویی مینیمالیستی به خود گرفته تا بتواند در بازار آینده مرورگرها جایگاه واقعی خود را کسب کند. به گفته Joe Belfiore، مایکروسافت اج مرورگری است که کاربران برای انجام امور خود به آن رجوع خواهند کرد و محقق شدن این امر مستلزم وجود افزونه‌های کاربردی در آن است.

علاوه بر قابلیت‌هایی چون کرتانا، پشتیبانی از قلم‌های دیجیتال برای یادداشت نویسی و حالت Reading استثنایی، مایکروسافت در کنفرانس بیلد اعلام کرد که این مرورگر قادر به پشتیبانی از افزونه‌های کروم و فایرفاکس را نیز خواهد داشت.

مرورگر پیش‌ فرض ویندوز 10 با نام جالب توجه مایکروسافت اج

بنابراین به نظر می‌رسد مایکروسافت همان سیاستی را که در قبال اپلیکیشن هایگوشی موبایلiOS و اندروید در پیش گرفته، در بخش مرورگر و افزونه‌های کاربردی آن نیز پی خواهد گرفت. البته با توجه به نهایی نشدن این مرورگر، مایکروسافت در حال حاضر جزئیات زیادی از این قابلیت جدید منتشر نکرد.مایکروسافت اج مرورگر پیش‌فرض ویندوز ۱۰ خواهد بود و قطعا مانند اینترنت اکسپلورر جایگاه نخست مرورگرهای دنیا را از آن خود خواهد کرد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام

    از زمان معرفی مرورگر معروف ماکروسافت اینترنت اکسپلورر سالها میگذرد و حالا بعد از گذشت زمان و پیشرفت علم ای تی و همینطور میکروسافت،ویندوز 10 با مرورگر جدید خود به نام Microsoft Edge وارد بازار شده است. مایکروسافت اج مرورگری است که به‌طور انحصاری برای ویندوز10 طراحی شده است که ویژگی‌های جدیدی از جمله مرور به‌وسیله کورتانا ، Web Note و پاسخ‌گویی سریع را ارایه می‌دهد. سالها گوگل هنگا سرچ مرروگر ،گوگل کروم را پیشنهاد میداد و حالا کاربران ویندوز 10 در مرورگر ماکروسافت اج هنگام سرچس با یک خط تیره در بالای نتایج روبرو می‌شوند که به آنهاپیشنهاد میدهد از مرورگر اج مایکروسافت استفاده کنند. ماکروسافت کار را سخت تر هم کرده. زمانی که بخواهید در ویندوز 10 مرورگر پیشفرض که همان ماکروسافت اج است را عوض کنید با سختی های فراوانی رو به رو میشید که این مشکل این احساس را در رقبای ماکروسافت به وجود اورده که انگار این سختی عمدا طراحی شده است. از سایت خوب شما برای اخبار جذابتان متشکرم.

  2. مرور گرهای زیاد و خوبی برای پی سی و .. وجو دارند نظیرآاینترنت اکسپلور،فایرفاکس،اپرا و … در ویندوز 10 به شکل جدیدی این مرور گر ارائه شده است، استفاده از موتور EdgeHTML دلیل انتخاب این نان برای مرورگر جدید مایکروسافت بوده است،البته مروگر اینترنت اکسپلور هم همچنان در ویندوز 10 به کار خودش ادامه می دهد. ممنون و تشکر از سایت هوب آی تی بازار.

  3. با سلام
    مرورگر پیش‌ فرض ویندوز 10 با نام جالب توجه مایکروسافت اج: پروژه اسپارتان ، این نام رمزی بود که تا امروز برای مرورگر جدید مایکروسافت انتخاب شده بود.اکنون کانی مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ رسما مرورگر جدید خود را ” مایکروسافت اج ” (Microsoft Edge) نام گذاری کرده و برخی دیگر از ویژگی های آن را شرح داده است.استفاده از موتور EdgeHTML دلیل انتخاب این نان برای مرورگر جدید مایکروسافت بوده است.

  4. با سلام
    با سلام این رورگر پیش‌ فرض ویندوز 10 با نام جالب توجه مایکروسافت اج که خبر خوبی برای دنبال کنندگان شرکت مایکروسافت و ویندوز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا