اخبار تکنولوژیاخبار موبایل

هر آنچه که تاکنون از سری 8 گوگل پیکسل می دانیم

گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو احتمالاً دو مدل از بهترین گوشی های اندرویدی سال 2023 خواهند بود. تا این زمان اطلاعاتی به طور رسمی از سوی شرکت گوگل منتشر نشده است اما افشای اطلاعات و شایعات حاکی از آن است که در نیمه دوم سال 2023 شاهد معرفی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو خواهیم بود. انتظار داشتیم گوگل در کنفرانس I/O 2023 ویدیویی از این محصول را در کنار Pixel Fold ،Pixel 7a و تبلت پیکسل منتشر کند که این اتفاق نیفتاد.

ویژگی جدید دماسنج برای پیکسل 8 پرو

به نظر می رسد پرچمدار Pixel 8 Pro با دماسنج داخلی عرضه شود. طبق ویدیوهای منتشر شده، این ویژگی یک دماسنج بدون تماس است که دمای پوست شما را کنترل می کند و می تواند در تشخیص تب به شما کمک کند همچنین از این ویژگی می توان برای اندازه گیری گرمای سایر اجسام استفاده کرد.  سال های گذشته ویژگی دماسنج را در گوشی های Honor مشاهده کرده ایم.

ویژگی دماسنج درPixel 8 Pro
ویژگی دماسنج درPixel 8 Pro

بهبود قدرت شارژ گوگل پیکسل 8

پیکسل 7 از شارژ سیمی 20 واتی پشتیبانی می کند در حالی که پیکسل 7 پرو دارای سرعت حداکثر 23 وات است. این سرعت شارژ ممکن است برای یک کاربر آیفون مناسب به نظر برسد اما وقتی آن ها را با سرعت شارژ ارائه شده توسط سایر پرچمداران اندرویدی مانند OnePlus مقایسه کنید بسیار کند هستند. OnePlus 11 که به تازگی معرفی شده است می تواند باتری را تنها در 25 دقیقه به طور کامل شارژ کند. انتظار سرعت شارژ 65 وات یا 80 وات از نسل جدید تلفن های پیکسل یک آرزو می باشد. انتظار می رود پیکسل های گوگل با سرعت شارژ 45 واتی با سامسونگ رقابت کنند.

شارژ سریع درPixel 8
شارژ سریع درPixel 8

اثر انگشت قابل اعتمادتر در گوگل پیکسل 8

برخی از کاربران Pixel 7 از اسکنر اثر انگشت این مدل از گوشی بسیار ناراضی هستند. در گزارش های ثبت شده آمده است که اثر انگشت پیکسل 7 به قدر ضعیف است که کاربران به تشخیص چهره روی آورده اند، هرچند به اعتقاد آن ها این ویژگی ها مانند اثر انگشت قدرتمند عمل نمی کند. احتمال دارد گوگل اسکنرهای اثر انگشت نوری را با اسکنرهای اولتراسونیک برای سری پیکسل 8 عوض کند.

بهبود اثر انگشت Pixel 8
بهبود اثر انگشت Pixel 8

قیمت و تاریخ انتشار سری 8 پیکسل گوگل

درحال حاضر گوگل هنوز قیمت و تاریخ انتشار سری پیکسل 8 را به طوری رسمی تایید نکرده است. برای تعیین قیمت ها می توانیم به مدل های قدیمی سری پیکسل ها نگاه کنیم. پیکسل 6 و پیکسل 7 هر دو با قیمت 599 دلار در آمریکا عرضه شدند که این قیمت باعث شد این سری از پیکسل ها جزو پرفروش ترین گوش های هوشمند قرار بگیرند همچنین پیکسل 6 پرو و 7 پرو با قیمت 899 دلار معرفی شدند. ما انتظار داریم گوگل برای عرضه گوشی های جدید خود همین قیمت ها را حفظ کند و اگر شاهد افزایش اندک قیمت به دلیل ترم و سایر عوامل خارجی باشیم، تعجب نخواهیم کرد. گوگل از زمان اولین خط تولید پیکسل در سال 2016، هر سال یک یا دو پیکسل را معرفی کرده است. بنابراین احتمال اینکه خانواده پیکسل 8 در سال 2023 معرفی شود بسیار زیاد است. رسانه های معتبر آلمانی پاییز سال گذشته تایید کرده بودند که پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو با اسم رمز شیبا و هاسکی در اوایل ماه مهر معرفی و اواخر همین ماه عرضه جهانی خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا