گجت

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20A مجهز به اپلیکیشن های جدید و کاربردی

شرکت Casio تصمیم دارد ساعت هوشمند WSD-F20A را با قیمت ارزان تری نسبت به نسخه قبلی به بازار گجت معرفی کند، همچنین این اسمارت واچ با عملکردی که دارد، می تواند رقیب جدی برای ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند WSD-F20A

لیست قیمت ساعت هوشمند

کمپانی کاسیو سال گذشته اسمارت واچ جدیدی از سری Pro Trek را با نام WSD-F20 به بازار گجت معرفی کرد. اگرچه این ساعت هوشمند دارای طراحی مناسب و قابلیت ‌های حرفه ای بود اما قیمت گران آن سبب شد طرفداران زیادی را جذب نکند.

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20A

هم اکنون شرکت Casio برای جذب خریدارن و رونق بازار گجت نسخه جدید ساعت هوشمند WSD-F20 را با نام WSD-F20A و قیمت ارزان تر به طرفداران معرفی کرده است. ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20A تقریبا هم قیمت ساعت ال جی واچ اسپورت است، که Android Authority آن را به عنوان بهترین اسمارت واچ مقرون به صرفه، معرفی کرده است.

مشخصات فنی ساعت هوشمند WSD-F20A فعلا توسط کمپانی Casio اعلام نشده، اما با توجه به نسخه قبلی می توان نتیجه گرفت که این اسمارت واچ هم مجهز به 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی خواهد شد. همچنین طبق تایید شرکت کاسیو ساعت هوشمند WSD-F20A همراه با Wear OS، طراحی جدید و قطب‌ نمای دیجتال به صورت انبوه عرضه می شود.

اسمارت واچ کاسیو

ساعت هوشمند WSD-F20A کاسیو تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود و با نمایشگر LCD تمام ‌رنگی دو لایه، یک ردیاب فعالیت، میکروفون و یک GPS کم ‌مصرف تولید می ‌شود. کاربران نیز می ‌توانند نقشه‌ها را مستقیما از طریق این اسمارت واچ دانلود کنند تا بدون ارتباط اینترنت نیز بتوانند مسیریابی را انجام دهند.

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20A به 9 اپلیکیشن اصلی از جمله ViewRanger ،Hole19 و Fishbrain بهره مند شده است. طبق اطلاعیه Casio نیز این اسمارت واچ حرفه ای از ماه آینده به بازار گجت عرضه خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند کاسیو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا