قطعات کامپیوتر

معرفی آل این وان قدرتمند مینجیر Alpha 34 مجهز به مانیتور 34 اینچی

معرفیآل این وان قدرتمند مینجیر Alpha 34 مجهز به مانیتور  34 اینچی تغییری محسوس در عرضه ی کامپیوتر های رومیزی به حساب می آید این آل این وان همچنین دارای رم 32 گیگابایتی می باشد. کامپیوترهای آل این وان در سال‌ های گذشته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده‌اند و حالا در همین راستا شرکت MAINGEAR نیز کامپیوتر رومیزی بسیار قدرتمند ی را برای کاربری بسیار سنگین معرفی کرده است. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

آل این وان مینجیر Alpha 34

شرکت ‌MAINGEAR در نمایشگاه CES 2016 از کامپیوترآل این وانجدید و بسیار قدرتمند خود پرده برداشت. این کامپیوتر دارای صفحه نمایش 34 اینچی انحنا دار با رزولوشن 3840 در 1440 پیکسل است. این سیستم می ‌تواند از میکروپردازنده‌های متعدد شامل Core i3/i5/i7 یا Intel Xeon تا 18 هسته و تا 45 مگابایت حافظه‌ ی کش نیز بهره ببرد.

آل این وان مینجیر Alpha 34

این کامپیوتر که Alpha 34 نام دارد مجهز به حافظه‌ ی رم 32 گیگابایتی  DDR4 نیز شده است. کامپیوتر جدید می ‌تواند کارت‌ های گرافیکی شامل AMD Radeon R9 nano، NVIDIA GeForce GTX Titan X یا شتاب ‌دهنده‌ های حرفه‌ ای را نیز در خود جا دهد.

آل این وان مینجیر Alpha 34

آلفا 34 با قیمت پایه‌ ی 1999 دلار به فرو ش خواهد رسید. نسخه‌ ی گیمینگ حرفه ‌ای این کامپیوتر نیز 6150  دلار و قدرتمند ترین آن نیز 15000 دلار قیمت خواهند داشت و از اول ماه فوریه‌ ی سال ۲۰۱۶ روانه‌ ی بازار خواهد شد.

لیست قیمت آل این وان

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام خدمت شما
    معرفی آل این وان قدرتمند مینجیر Alpha 34 مجهز به مانیتور 34 اینچی تغییری محسوس در عرضه ی کامپیوتر های رومیزی به حساب می آید این آل این وان همچنین دارای رم 32 گیگابایتی می باشد. کامپیوترهای آل این وان در سال‌ های گذشته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده‌اند و حالا در همین راستا شرکت MAINGEAR نیز کامپیوتر رومیزی بسیار قدرتمند ی را برای کاربری بسیار سنگین معرفی کرده است.

  2. سلام دوستان آل این وان قدرتمند مینجیر Alpha 34 مجهز به مانیتور 34 اینچی آل این وان همچنین دارای رم 32گیگابایتی است از دیگر ویژگیهاش مانیتور بی نظیر این کامپیوتر است که در سایت آی تی بازار موجود است همچنین قیمت مناسب این کامپیوترنسب به کاراییش عادلانس

  3. قیمت آل این وان مینجر چنده؟ آیا در آی تی بازار میشه خرید اینترنتی آل این وان انجام بشه؟

    1. خانم مریم احمدی، شما در آی تی بازار می توانید با در اختیار داشتن قیمت لحظه ای کالاهای بازار آی تی و ارتباط با واردکنندگان اصلی و نمایندگی های فروش، ملزومات دیجیتال خود را با مناسب ترین قیمت خریداری نمائید، آی تی بازار فروشنده نیست ولی منابع اصلی را خدمتتان معرفی میکند و شما میتوانید در سایت منابع بصورت اینترنتی خرید فرمائید.
      لیست قیمت آل این وان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا