قطعات کامپیوتر

موس گیمینگ کوگار 500M حرفه ای اما ارزان قیمت

موس گیمینگ کوگار 500M حرفه ای اما ارزان قیمت بوده و توسط شرکت سیاره سبز وارد بازار های لوازم جانبی ایران شده است و با قیمت مناسبی که دارد می تواند فروش خوبی را نسبت به موس های گران قیمت داخل بازار های قطعات کامپیوتر کشور داشته باشد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

موس گیمینگ کوگار 500M

لیست قیمت موس

اگر جزو گیمرهای PC باشید، احتمالاً به خوبی متوجه محدودیت های ایجاد شده توسط موس های معمولی شده اید، یک موس مخصوص گیمینگ مزایای زیادی دارد اما اغلب ترجیح می دهیم هزینه زیادی صرف خرید موس یا لوازم جانبی نکنیم. موس مخصوص گیمینگ COUGAR 500M یک نمونه حرفه ای با قابلیت ها و ویژگی های متعدد برای گیمینگ آن هم با قیمت بسیار معقول و دست یافتنی است که در ادامه به معرفی و بررسی عملی آن می پردازیم.

موس گیمینگ کوگار 500M

موس گیمینگ کوگار 500M با قیمت حدود 140,000 تومان یکی از ارزان ترین موس های مخصوص گیمینگ حرفه ای بازار است، البته باید در نظر داشت که بسیاری از محصولات هم رده صرفاً پسوند گیمینگ را یدک می کشند و تنها قابلیت هایی چون سنسور با دقت نسبتاً بالا یا دکمه های اضافی دارند، اما COUGAR 500M قابلیت ها و ویژگی هایی فراتر از محصولات هم رده ارائه می کند.

طراحی گیمر پسند و ارگونومیک در ترکیب به قابلیت های اختصاصی برای موس گیمینگ COUGAR 500M را از محصولات هم رده، دست کم از لحاظ قیمت متمایز می کند. این موس توسط شرکت سیاره سبز و با گارانتی گرین در بازار کشورمان عرضه می شود.

مشخصات فنی موس COUGAR 500M :

  • سنسور اپتیکال با دقت تا : DPIا4000
  • طراحی ارگونومیک
  • پشتیبانی از تخصیص کلید و ضبط ماکرو
  • بهرمندی از سویچ های OMRON
  • امکان تغییر آنی وضوح حسگر از طریق دکمه اختصاصی
  • چرخ اسکرول بزرگ و نرم
  • پوشش ضد لغزش در پهلوها
  • سرعت واکنش بالا
  • بسته نرم افزاری شخصی سازی

موس گیمینگ کوگار 500M

اگر به ویژگی ها و قابلیت های این موس دقت کرده باشید، به نظر می رسد در برابر مبلغی که صرف خرید آن می کنید، حداکثر کارایی و قابلیت را ارائه می کند، البته این چیزی است که باید در عمل آزمود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد موس کوگار برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. موس و کیبورد های کوکار حرف ندارند و نسبت به کارایی شون هم قیمت خوبی دارند موس گیمینگ کوگار 500M میشه به صورت اینترنتی خرید کرد؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا