قطعات کامپیوتر

موس گیمینگ جدید از خانواده MX لاجیتک با باتری داخلی

صفحه کلیدهای صنعتی مدتی است که مورد توجه کمپانی ها قرار گرفته است و مدل های متنوعی از آنها عرضه شده است.حتی در لپ تاپ های جدید msi کلیدهای مکانیکی جایگزینکیبوردهای معمولی شده است.در ادامه بااخبار آی تیبازارهمراه باشید.

موس گیمینگ جدید از خانواده MX لاجیتک با باتری داخلی

اما اینبار کمپانیلاجیتکیک ماوس گیمینگ بسیار زیبا را با قیمت 100 دلار عرضه کرده است.اینموسمکانیکی بصورت بی سیم است و در فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند. انرژی این ماوس از طریق یک باتری داخلی تامین میگردد که لاجیتک تضمین کرده است که این باتری توانایی کار بین 30 تا 40 روز بدون نیاز به شارژ را دارا خواهد بود.

موس گیمینگ جدید از خانواده MX لاجیتک با باتری داخلی

یکی دیگر از نکات جالب توجهموس لاجیتک، وجود 2 عدد کلید اسکرول (SCROLL) است.یکی در بالا جای استاندارد و یکی هم در بغل ماوس قرار گرفته است. این ماوس در حالت اتصال با سیم از طریق USB نیز به خوبی کار میکند و یک نرم افزار برای بکارگیری بهتر کلیدهای اختصاصی همراه این ماوس است. طراحی MX کاملا ارگونومیک است و جای استراحت دست با یک شیار به خوبی مدیریت شده است.

موس گیمینگ جدید از خانواده MX لاجیتک با باتری داخلی

در این موس یک قسمت برای قرارگیری انگشت شصت نیز قرار گرفته است.ظاهر کلی ماوس هم بسیار زیبا بوده و تمام 6 کلید قرار گرفته روی این ماوس به خوبی تحت فرمان شما خواهند بود. ظاهر این ماوس عجیب و کمی غیر عادی است اما کاربرد و مطمئن خواهد بود.

موس گیمینگ جدید از خانواده MX لاجیتک با باتری داخلی

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. موس گیمینگ جدید از خانواده MX لاجیتک با باتری داخلی: صفحه کلیدهای صنعتی مدتی است که مورد توجه کمپانی ها قرار گرفته است و مدل های متنوعی از آنها عرضه شده است.حتی در لپ تاپ های جدید msi کلیدهای مکانیکی جایگزین کیبورد های معمولی شده است.

  2. با سلام خسته نباشید
    موس گیمینگ جدید از خانواده MX از طریق یک باتری داخلی تامین میگردد که لاجیتک تضمین کرده است که این باتری توانایی کار بین 30 تا 40 روز بدون نیاز به شارژ را دارد وهمچنین مدل این موس باعث استفاده راحت تر شده و میتونه برای گیمینگ ها موثر باشه ممنون از ای تی بازار برای تنوع محصولی که داره

  3. با سلام خدمت شما
    موس گیمینگ جدید از خانواده MX لاجیتک با باتری داخلی است که این موس رو برای گیمرها منحصر به فرد میکند و اینکه این موس با موس های معمولی تفاوت زیادی دارد. قیمت این موس مناسب میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا