نرم افزار

انتشار نسخه اندروید ChatGPT

شرکت OpenAI با انتشار نسخه انقلابی چت بات هوش مصنوعی توانست آتشی را در دنیا راه بیندازد که خاموش کردن آن امکان پذیر نیست. بعد از گذشت چند ماه از انتشار ChatGPT نسخه iOS آن منتشر شد و این شرکت به کاربران قول داده بود که در کمترین زمان ممکن نسخه اندروید را منتشر کند. سرانجام مدیران OpenAI به قول خود عمل کردند و نسخه اندروید چت جی پی تی را در دسترس قرار دادند. با آمدن چت بات ها به گوشی های هوشمند، می توانیم در آینده نزدیک شاهد رقابت بیشتر میان شرکت های تکنولوژی باشیم که برای بهبود و ساخت چت بات های جدید با ویژگی های کارآمدتر با یکدیگر رقابت می کنند.

نسخه اندروید ChatGPT

OpenAI استارتاپ پرهیاهوی هوش مصنوعی که توسط مایکروسافت پشتیبانی می شود، روز سه شنبه نسخه اندروید برنامه ChatGPT خود را معرفی کرد. عرضه این برنامه به دنبال اولین برنامه iOS در ماه می انجام شد که اولین باری بود که خارج از وب سایت OpenAI در دسترس قرار گرفت. این برنامه تاریخچه کاربر را در بین دستگاه ها همگام سازی می کند و ورودی صوتی را فعال می کند و کاربران می توانند با کمک چت بات پاسخ فوری به سؤالات و گرفتن ایده درباره موضوعات مختلف را دریافت کنند. OpenAI با معرفی اپلیکیشن های اندروید و iOS به طور مستقیم با بینگ چت مایکروسافت که از فناوری GPT-4 بهره می برد رقابت می کند. این برنامه ها ابزاری جایگزین برای آزمایش مدل های زبان بزرگ «LLM»  بدون اتکا به مرورگر وب هستند.

ChatGPT نسخه اندروید
ChatGPT نسخه اندروید

برنامه رسمی چت جی پی تی اکنون از فروشگاه Google Play قابل دانلود است. اگر به دنبال این برنامه می باشید فقط مطمئن شوید که برنامه ساخته شده توسط OpenAI را دانلود کرده اید، زیرا موارد مشابه چت جی پی تی در فروشگاه گوگل وجود دارد. پس از دانلود باید با اطلاعات کاربری موجود که قبلا در سایت OpenAI ثبت نام کرده اید وارد شوید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. بعد از تکمیل اطلاعات، به همان ویژگی هایی که در نسخه دسکتاپ موجود است دسترسی پیدا خواهید کرد.

نسخه اندروید ChatGPT ایمن است؟

در اطلاعات ایمنی داده های برنامه، OpenAI تاکید کرده است که برنامه چت جی پی تی نسخه اندروید داده های کاربران را با اشخاص دیگر به اشتراک نمی گذارد. گزارش شده است که این برنامه چندین نوع داده را جمع آوری می کند که شامل مکان تقریبی، نام کاربر، آدرس ایمیل، شماره تلفن و جزئیات مربوط به پیام های درون برنامه و تعاملات کاربر است.

امنیت ChatGPT نسخه اندروید
امنیت ChatGPT نسخه اندروید

نسخه اندروید ChatGPT در کدام کشورها فعال است؟

برنامه ChatGPT نسخه اندروید در ایالات متحده، هند، بنگلادش و برزیل در دسترس است. OpenAI قصد دارد در هفته آینده در دسترس بودن نسخه اندروید چت جی پی تی را گسترش دهد. این خبر در حالی منتشر می شود که رقابت میان رهبران چت بات ها مانند OpenAI، مایکروسافت، گوگل و آنتروپیک داغ شده است. این انتشار همزمان با راه اندازی چت بات بارد توسط گوگل در اتحادیه اروپا و برزیل است. همچنین Anthropic با دستیار Claude 2 که عملکردهایی را ارائه می دهد که از نسخه پولی ChatGPT بهتر به نظر می رسند و شرکت OpenAI با انتشار نسخه اندروید می خواهد ویژگی های جدید را طی ارائه به روز رسانی هایی اضافه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا