گجت

نسخه جدید هندزفری بلوتوث هوآوی با شارژر سیمی

هندزفری جدید هوآوی با نام هوآوی فری بادز 3 علاوه بر نسخه شارژر بی سیم، در یک نسخه ارزانتر از این هندزفری با شارژر سیمی به بازار عرضه شده است. این محصول که به گفته هوآوی، عملکردی بهتر از ایرپاد دارد چند وقت پیش و با شارژر بی سیم به بازار معرفی شد. اما اکنون هوآوی نسخه جدید ایربادز خود را با یک شارژر سیمی هم ارائه داده که قیمتی کمتر اما کیفیتی مشابه با نسخه اولیه دارد. هوآوی که در حال حاضر با نوآوری های خود یکی از برترین تولیدکنندگان گجت های مختلف می باشد با ارائه Freebuds 3 Wired Charging یکی از با کیفیت ترین هندزفری های بلوتوث حال حاضر را به بازار روانه کرده است.

مشخصات فنی هوآوی فری بادز 3

لیست قیمت هندزفری بلوتوث

مشخصات فنی هندزفری هوآوی بادز 3

هندزفری بلوتوث هوآوی فری بادز 3 از نوع ایرباد یا داخل گوشی است. این هندزفری مجهز به قابلیت حذف نویز فعال است و می تواند با عایق کردن گوش نسبت به صداهای محیط، کیفیت بالای صدا برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی را فراهم می آورد. این هندزفری دارای 3 میکروفون بوده و 2 عدد از آن رو به بیرون کار گذاشته شده است. قابلیت حذف نویز در این هندزفری، نویز را تا 32 دسیبل از محیط اطراف کاهش می دهد. علاوه بر این کیفیت صدای این هندزفری بسیار بالا و تاثیرگذار است. هندزفری Huawei FreeBuds 3 دارای درایورهای داینامیکی بزرگی است که صدای استریوی با کیفیتی را در این هندزفری تولید می کنند. ویژگی دیگر این هندزفری پشتیبانی از حالتی است که به آن حالت شفافیت می گویند و به این معنی است که هر زمانی که نیاز بود به صدای محیط گوش کنید این حالت را فعال کرده و در این زمان علاوه بر گوش دادن به موسیقی یا گوش دادن به مکالمه، می توانید در جریان صدای محیط نیز قرار بگیرید. این حالت از طریق اپلیکیشن Huawei Al Life فعال می شود. هندزفری فری بادز 3 هوآوی یک هندزفری بلوتوث از نوع ضدآب محسوب می شود و برای این منظور دارای نشان IPX 4 می باشد. در معرض آب قرار گرفتن آسیبی به این هندزفری نمی زند اما مشخص است که نمی توان با آن به عمق آب مثلا برای شنا رفت. عمر باتری این هندزفری نسبت به مدل های قبلی افزایش پیدا کرده است و از یک باتری 37 میلی آمپری پشتیبانی می کند و با یک بار شارژ کامل تا نزدیک 15 ساعت بی وقفه می تواند از آن استفاده کرد.

قیمت هوآوی فری بادز 3

قیمت هندزفری Huawei FreeBuds 3

نسخه عرضه شده این هندزفری با شارژر بدون سیم 172 دلار است و در مقابل، نسخه جدید با شارژر سیمی که با قیمت 129 دلار عرضه می شود. اما تنها تفاوت این دو محصول در شارژر خلاصه نمی شود. نسخه شارژر سیمی فقط در یک رنگ به بازار آمده اما نسخه بی سیم آن در چند رنگ وجود دارد. نسخه شارژر سیمی هم کیفیتی مانند نسخه بی سیم دارد و از تراشه Kirin A1 پشتیبانی می کند. به عنوان نکته آخر باید گفت هندزفری بلوتوث هوآوی مدل فری بادز 3 اولین هندزفری بیسیم است که از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی هندزفری هوآوی بادز 3 شیکههه، قیمتشم خیلی خوبه، نمیدونم کجا داره که ازش بخرم اصلا هنوز ایران اومده یا نه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا