قطعات کامپیوتر

هارد SSD سامسونگ دارای ظرفیت 512 گیگابایت

هارد SSD سامسونگ دارای ظرفیت 512 گیگابایت بوده که جدیدا از سوی کمپانی سامسونگ معرفی شد و این هارد اس اس دی یک گرمی قرار است توسط کمپانی مطرح بهلیست قیمت هارد های SSD سامسونگ افزوده شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هارد SSD سامسونگ

سامسونگ یکی از شرکت ‌های فعال در زمینه تولید SSD است. اخیرا این غول کره ‌ای یک SSD با ظرفیت 512  گیگابایت معرفی کرده که تنها یک گرم وزن دارد. سامسونگ اعلام کرده که تولید انبوده اولین SSD کوچک‌ خود را آغاز کرده است. این محصول از نظر اندازه بسیار کوچک بوده و تقریبا اندازه یک سکه است. محصول مورد اشاره PM971-NVMe نام دارد. با وجود این ابعاد کوچک SSD جدید سامسونگ با ظرفیت 512  گیگابایت نیز تولید شده و از اواخر ماه جاری به بازارها عرضه خواهد شد.

هارد SSD سامسونگ

ابعاد این حافظه 20 در 16 در 1.5 میلی‌ متر است و وزن آن نیز فقط یک گرم اعلام شده است. در واقع می‌ توان گفت اندازه PM971-NVMe یک صدم SSD های استاندارد 2.5 اینچی استاندارد است. اینهارد SSD سامسونگ در مدل‌ های 128، 256 و 512  گیگابایتی در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. سرعت نوشتن و خواندن داده ‌ها در این SSD به ترتیب تا 190K و 150K اعلام شده است. سامسونگ بر این باور است که سرعت نوشتن و خواندن داده‌ ها در محصول جدیدش هنگام استفاده از فناوری توربورایت (TurboWrite) این کمپانی تا 1500 و 900 مگابایت بر ثانیه امکان ‌پذیر است.

هارد SSD سامسونگ

معاون ارشد بخش محصولات مرتبط با ذخیره ‌سازی اطلاعات سامسونگ، Jung-bae Lee در این مورد می‌ گوید:هارد SSDجدید BGA NVMe سامسونگ نسبت به یک SATA SSD معمولی تا سه برابر عملکرد بهتری دارد و اندازه آن نیز بسیار کوچک‌ تر است. این در حالی است که ظرفیت این محصول جدید تا 512 گیگابایت در دسترس افراد خواهد بود. معرفی این SSD کوچک به کمپانی ‌های تولید ‌کننده رایانه ‌ها کمک می ‌کند تا بتوانند محصولاتی با اندازه کوچک ‌تر و باریک‌ تر و البته قدرتمند تر تولید کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هارد SSD سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. هارد ssd سامسونگ که 512 گیگا بایت یکی از کارهای فوق العاده سامسونگ بعد از اعلام ورود به این عرصه است که امیدوارم این هارد ها برای پی سی نیز وارد شود و بتوان از آن استفاده کرد و خوشبختانه سامسونگ شرکتی نیست که به دنبال تبلیغات بسیار قوی برای محصولات باشد و اعتماد بزرگی را پشت سرش دارد
    این هاردها متاسفانه دارای قیمت بالایی است که باید در مورد این عیب بزرگی است که کاربران به دنبال این هارد نیستند

  2. با سلام و خسته نباشید به ای تی بازاریای عزیز
    این هارد SSD سامسونگ با دارا بودن ابعاد کوچیک و نسبت به یک SATA SSD معمولی تا سه برابر عملکرد بهتری داردو میتونه مورد توجه بیشتری قرار بگیره و علاوه بر این ظرفیت 512 گیگابایت که مشتریان زیادی را جذب خود کرده این هارد SSD سامسونگ کی در ای تی بازار می اید

  3. با سلام
    هارد SSD سامسونگ دارای ظرفیت 512 گیگابایت بوده که جدیدا از سوی کمپانی سامسونگ معرفی شد و این هارد اس اس دی یک گرمی قرار است توسط کمپانی مطرح به لیست قیمت هارد های SSD سامسونگ افزوده شود.

  4. با سلام و خسته نباشید
    این هارد واقعا عالیه دارای ظرفیت 512گیگا بایته
    با توجه به انداره ی خیلی کوچیکی که داره ظرفیتش خیلی بالاست
    ابعاد این حافظه 20 در 16 در 1.5 میلی‌ متره . ممنوناز خبر های جالبتون

  5. خبر هارد 512 SSD سامسونگ عالییی بود. با تشکر از مسئولین سایت آی تی بازار که ما را از خبر های آی تی فناوری جهان مطلع می سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا