قطعات کامپیوتر

هدست کولر مستر MasterPulse Pro سبک و جذاب

هدست کولر مستر MasterPulse Pro سبک و جذاب می باشد و با توجه به مشخصات فنی که دارد کاربران زیادی را جذب خود می کند همچنین این Headset برای استفاده های طولانی مدت طراحی شده و دارای سه پروفایل اکوالایزر موسیقی، فیلم و گیمینگ نیز می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدست کولر مستر MasterPulse Pro

کولر‌مستر، از پیشگامان تجهیزات جانبی سیستم‌ های دسکتاپ، به تازگی هدست MasterPulse Pro را به عنوان دومین محصول از سری جدید محصولات صوتی Over-ear خود برای کاربری های متنوع معرفی کرد. نسخه ی وایرلس این هدست، MasterPulse Maker نیز در ابتدای 2017 روانه ی بازار خواهد شد.

هدست کولر مستر MasterPulse Pro

هدست MasterPulse Pro نسخه ی USB هدست MasterPulse است که علاوه بر ویژگی‌های مدل اصلی، دارای صدای فراگیر 7.1 مجازی، نورپردازی RGB بر روی قسمت گوشی و کارت صدای آنبورد به همراه اکوالایزر می باشد.

هدست کولر مستر MasterPulse Pro

با فریم آلومینیومی سبک، پنج بالشتک مجزا و هدبند انعطاف ‌پذیر، این هدست برای استفاده ی طولانی مدت طراحی شده است. همچنین کنترلر روی سیم قابلیت خاموش و روشن کردن سیستم فراگیر 7.1 انتخاب پروفایل‌ های اکوالایزر، کنترل نورپردازی، کنترل بلندی صدا و خاموش/ روشن کردن میکروفن را دارد.

هدست کولر مستر MasterPulse Pro

مشخصات فنی هدست  MasterPulse Pro :

تجربه ی صوتی با کیفیت بالا:با بهره بردن از کارت صدای آنبورد و درایور‌ 44 میلیمتری، این هدست صدایی با کیفیت بالا و با امکان صدای فراگیر 7.1 مجازی ارائه می کند.

تنظیمات صوتی هدست MasterPulse Pro :با استفاده از تکنولوژی Bass FX کاربران می توانند با اتصال پنل های جانبی مغناطیسی روی قسمت گوشی هدست، دو تنظیم صوتی متفاوت را انتخاب کنند. این ویژگی با به وجود آوردن پروفایل‌ های صوتی متفاوت، در گیمینگ و موسیقی تجربه بهتری برای کاربر فراهم می سازد.

پروفایل‌های اکوالایزر:هدست MasterPulse Pro دارای سه پروفایل اکوالایزر موسیقی، فیلم و گیمینگ نیز می باشد که می‌ توان از آن در کنار ویژگی Bass FX استفاده کرد.

لیست قیمت هدست و هدفون

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هدست کولر مستر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ظاهر هدست کولر مستر MasterPulse Pro خیلی شیک و جذاب ولی ای کاش در رنگ بندی های مختلف هم عرضه می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا