قطعات کامپیوتر

خرید هدست گیمینگ ریزر الکترا وی 2 با قیمت مناسب

هدست گیمینگ ریزر Electra V2 در دو مدل مختلف راهی بازار قطعات کامپیوتر شده است و مناسب گیمرهایی که علاقمند به گوش دادن صدایی با کیفیت و فراگیر هستند، می باشد. قیمت هدست مخصوص بازی ریزر الکترا وی 2 با توجه به مدل آن نیز متفاوت خواهد بود.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدست گیمینگ ریزر Electra V2

لیست قیمت هدست

اگر جز آن دسته از گیمرهایی هستید که به کارایی هدست های گیمینگ اهمیت می دهید احتمالا متوجه شده اید که اکثر هدست های بازار قطعات کامپیوتر از کیفیت بالایی بر خوردار نیستند. کمپانی ریزر جدید ترین هدست گیمینگ خود را برای گیمرهای سخت پسند رونمایی کرده است.

هدست مخصوص بازی ریزر الکترا وی 2

جنس هدبندهدست مخصوص بازی ریزر Electra V2 آلومینیومی بوده و به راحتی قابل تنظیم می باشد، این هدست Razer توانایی تولید صدای فراگیر 7.1 کاناله را دارد به طوری که سبب می شود کاربران از گوش دادن به موسیقی و بازی کردن لذت ببرند.

هدست گیمینگ ریزر

از دیگر ویژگی هایهدستگیمینگ Electra V2 ریزر می توان به پد های چرمی و درایور های 40 میلی متری اشاره کرد همچنین طبق گفته شرکت Razer هدست الکترا وی 2 مجهز به قابلیت سفارشی سازی می باشد. لازم به ذکر است صدای تولید شده توسط این هدست Razer در ابتدا کمی خاص است ولی به مرور به آن عادت خواهید کرد.

هدست مخصوص بازی ریزر

اکثر تولیدکنندگان هدفون و هدست بازار قطعات کامپیوتر قطعات مختلف را خودشان تولید می کنند اما شرکتی همانند Razer با خرید اجزای مختلف و اسمبل آنها توانسته است علاوه بر حفظ کیفیت، قیمت محصول نهایی را تا حدودی کاهش دهد. هدست الکترا وی 2 در دو مدل عرضه می شود، مدل اول با جک 3.5 میلیمتری به قیمت 59 دلار و مدل دیگر با پورت USB به قیمت 69 دلار هم اکنون به فروش می رسد. علاقمندان می توانند نیز می توانند از فروشگاه آنلاین Razerzone این هدست را خریداری کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هدست گیمینگ ریزر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت هدست گیمینگ ریزر الکترا وی 2 نسبت به کارایش خیلی ارزون چطوری میشه این هدست مخصوص بازی از آی تی بازار خریداری کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا