قطعات کامپیوتر

هدفون وایرلس بیتس استودیو 3 با قابلیت اتصال به آیفون و آیپد اپل

مدل جدید هدفون وایرلس سری Studio شرکت بیتس توسط کمپانی اپل معرفی شد و با مجهز بودن به قابلیت هایی همچون Pure ANC به شما این امکان را می دهد با کیفیت ترین صدای ممکن را بشنوید لازم به ذکر است هدفون استودیو 3 در حال حاضر در بازار قطعات کامپیوتر موجود می باشد. در ادامه با اخبار آی تی  و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدفون وایرلس سری Studio

لیست قیمت هدفون و هدست

شرکت Beats یکی از زیر مجموعه های کمپانی Apple بوده و اخیرا جدید ترین هدفون های این شرکت نیز توسط اپل رونمایی شده است. هدست های Beats Studio3 با بهرمند شدن به چیپست W1 اپل به شما این امکان را می دهند تا به راحتی آنها را از طریق بلوتوث با آیفون، آیپد یا مک همگام سازی کنید.

هدفون وایرلس 3 Studio

طبق ادعا شرکت بیتس با روشن بودن بلوتوث و نویز کنسلینگ، هدست های وایرلس Studio3، عمر باتری 22 ساعته را برای کاربران به ارمغان می آورند که 10 ساعت از مدل قبلی سری استودیو بیشتر می باشد.هدفون وایرلس بیتس استودیو 3 با قابلیت سوخت رسانی سریع Fast Fuel تنها با 10 دقیقه شارژ شدن می توانند تا 3 ساعت در اختیار کاربران قرار بگیرند. همچنین قابلیت Pure Adaptive Noise Cancellation هدفون Studio3 که از نوعی الگوریتم خاص بهره می برد می تواند برخی اصوات را در پیرامون کاربر تشخیص دهد و تمام نویزهای اطراف هدفون را از بین می برد.

هدفون وایرلس استودیو 3

علاوه بر از بین بردن صدا های خارجی، قابلیت Pure ANC چگونگی قرار گرفتن هدست روی سر را آنالیز می کند و از ورود صدا هایی مانند قرار گرفتن نامناسب مو یا عینک و یا به هنگام پیاده روی جلوگیری خواهد کرد.

هدفون وایرلس استودیو 3

لازم به ذکر است برای داشتن صدایی با کیفیت، قابلیت Pure ANC هدست های وایرلس Studio3 می تواند تا 50 هزار بار در ثانیه، پس زمینه را اسکن کند تا صدا به بهترین شکل ممکن پخش شود. ضمناً شما می توانید با دکمه های تعبیه شده روی هدفون، موزیک ها را تغییر دهید، یا صدا را کم و زیاد کنید همچنین با توجه به میکروفون داخلی، امکان دریافت و برقراری تماس نیز مهیا شده است.هدفونهای وایرلس Beats Studio3 هم اکنون در رنگ بندی های قرمز، مشکی مات، سفید، صورتی، آبی و خاکستری با قیمت 349.99 دلار در بازار قطعات کامپیوتر به فروش می رسند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هدفون بیتس Studio3 برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. رنگ قرمز هدفون وایرلس بیتس استودیو 3 فوق العادست واقعا شیک و منحصر به فرد کاش تو بازار قطعات کامپیوتر ایران هم موجود بود و به فروش می رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا