قطعات کامپیوتر

هندزفری شیائومی Piston Fresh مقاوم در برابر اثر انگشت

هندزفری شیائومی Piston Fresh مقاوم در برابر اثر انگشت بوده و در رنگ های زیبا و شاد با قیمتی ازران به لیست قیمت هندزفری های Xiaomi افزوده شد همچنین این هدست در روز های آینده در بازارهای لوازم جانبی گوشی موبایل کشور نیز به فروش خواهد رسید. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هندزفری شیائومی Piston Fresh

لیست قیمت هدست و هدفون

شیائومی یک هندزفری جدید روانه بازار کرد. این هندزفری Piston Fresh نامیده شده و در بازار چین با قیمت 4 دلار عرضه می ‌شود. شیائومی ادعا می‌ کند که این هندزفری به نسل سوم سیستم کاهنده مجهز بوده و دارای یک میکروفون و دکمه برای دریافت تماس ‌ها می باشد. البته این تکنولوژی جدیدی نیست، اما با این قیمت تکنولوژی خوبی محسوب می‌ شود. هندزفری Piston Fresh را می ‌توانید در رنگ‌ های آبی، سیاه، صورتی، ارغوانی و نقره‌ای خریداری کنید.

هندزفری شیائومی Piston Fresh

اما اگر از محصولات iOS استفاده می ‌کنید، دست نگه دارید، چونه ندزفری شائومی Piston Fresh از این محصولات پشتیبانی نمی ‌کند. شیائومی ادعا می ‌کند که این هندزفری با آلیاژ آلومینیوم آندی‌ شده ساخته شده که این به این معناست که در برابر خراش مقاوم بوده، اثر انگشت بر روی آن ثبت نمی ‌شود و به راحتی از دست شما لیز نمی ‌خورد. هندزفری جدید شیائومی از بازه فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز را پشتیبانی می ‌کند و تنها 14 گرم وزن دارد.

هندزفری شیائومی Piston Fresh

طبق اعلام شیائومی،هدفونجدید به نسل سوم سیستم تعدیل این شرکت و میکروفون داخلی به همراه دکمه دریافت تماس و کنترل صدا مجهز شده است. این دکمه ‌ها فقط با سیستم عامل اندروید سازگار می ‌باشند. انتظار می ‌رود در هفته ‌های آتی این  هندزفری ارزان ‌قیمت در بازارهای کشور در دسترس بوده و با توجه به کیفیت هندزفری‌ های شیائومی، به انتخاب اکثر خریداران تبدیل شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هندزفری شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. رنگ های هندزفری شیائومی Piston Fresh بسیار عالی و شادن من عاشق رنگ های روشنم ای کاش گوشی موبایل های شیائومی هم این رنگی بودن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا