ماشین های اداری

ویدئو پروژکتور ایسر V9800 دارای قابلیت نمایش رنگهای واقعی

ویدئو پروژکتور ایسر V9800 دارای قابلیت نمایش رنگهای واقعی بوده که جدیدا توسط کمپانی ایسر رونمایی شد همچنین این ویدئو پروژکتور مجهز به پردازنده TI 4K DMD می باشد  که بر روی کیفیت تصاویر خروجی موثراست. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ویدئو پروژکتور ایسر V9800

نمایشگاه کامپیوتکس در تایوان فعالیت خود را آغاز کرده و شرکت های مختلفی مشغول معرفی از محصولات جدید خود هستند، از جمله ایسر که مدتی پیش از ساخت تلفن هوشمند Liquid Zest Plus خبر داده بود و اندکی پیش سرانجام ظاهر و خصوصیات دقیق این محصول را در نمایشگاه مقابل دیدگان کاربران قرار داد.

از دیگر محصولات رونمایی شده توسط شرکت تایوانی همچنین می توان به ویدیو پروژکتور V9800 اشاره کرد که قادر است تصویر را با رزولوشن 4K UHD یا 3840 در 2160 پیکسل نمایش دهد که به معنای 8 میلیون پیکسل خواهد بود و حدود 4 برابر از مدل های Full HD بیشتر است.

ویدئو پروژکتور ایسر V9800

اینویدیو پروژکتورهمچنین به پردازنده ی TI 4K DMD مجهز است و سازنده یک موتور ویدیویی برای آن در نظر گرفته تا upscale کردن و بهبود کیفیت تصویر برای کاربر امکان پذیر باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به پروتکل Rec 709 اشاره کرد که به لطف آن دستگاه قادر خواهد بود رنگها را طبیعی و نزدیک به حالت واقعی نمایش دهد.

ویدیو پروژکتور ایسر ضمناً از حالت نمایش استاندارد sRGB پشتیبانی می کند. علاوه بر این حالت ColorPurity نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده که در حقیقت ترکیب حلقه ی رنگهای RGBRGB و فناوری های اختصاصی سازنده در زمینه ی کنترل لامپ تصویر را برای نمایش رنگهای قرمز، سبز و آبی خالص مورد استفاده قرار می دهد.

ویدئو پروژکتور ایسر V9800

طراحی دستگاه نیز مناسب است و هرچند چشمگیر نیست، اما می توان آن را قابل قبول به حساب آورد. در نهایت لازم است اشاره کنیم که فروش این محصول از ابتدای سال 2017 آغاز خواهد شد، اما جزئیات بیشتری در مورد خصوصیات و امکانات دستگاه ارائه نشده که در ماه های آینده انجام خواهد گرفت.

لیست قیمت ویدئو پروژکتور

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ویدئو پروژکتور ایسر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. همانطور که می دانیم پروژکتورها امروزه برای هر ساختمان اداری مورد استفاده قرار می گیرد و سشرکتهای سازنده محصولات برقی از این مستثنی نیستند و ایسر هم همینطور که توانسته است ویدیو پروژکتور V9800 اشاره کرد که قادر است تصویر را با رزولوشن 4K UHD راارائه داده و با اماکانتی عالی که نشان می دهد قوی ظاهر شد و می خواهد حرکت عظیمی داشته باشد
    ممنون از ای تی بازار

  2. با سلام
    ویدئو پروژکتور ایسر V9800 دارای قابلیت نمایش رنگهای واقعی بوده که جدیدا توسط کمپانی ایسر رونمایی شد همچنین این ویدئو پروژکتور مجهز به پردازنده TI 4K DMD می باشد که بر روی کیفیت تصاویر خروجی موثراست.

  3. با سلام… ویدئو پروژکتور ایسر V9800 دارای قابلیت نمایش رنگهای واقعی.که قادر است تصویر را با رزولوشن 4K UHD یا 3840 در 2160 پیکسل نمایش دهد که به معنای 8 میلیون پیکسل خواهد بود و حدود 4 برابر از مدل های Full HD بیشتر است.همچنین به پردازنده ی TI 4K DMD مجهز است و سازنده یک موتور ویدیویی برای آن در نظر گرفته تا upscale کردن و بهبود کیفیت تصویر برای کاربر امکان پذیر باشد.

  4. درج لیست قیمت پایین خبرتون خیلی کاربردی بود برام چون من تونستم ویدئو پروژکتور ایسر دیگه ای رو به راحتی خریداری کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا