موبایل

پردازنده کوالکام Snapdragon 830 متفاوت تر از Cpu های داخل بازار آی تی

پردازنده کوالکام Snapdragon 830 متفاوت تر از Cpu های داخل بازار آی تی می باشد به طوری که این پردازنده با مشخصات فنی خاصی که دارد مانع از داغ شدن باتری گوشی موبایل ها می شود همچنین انرژی مورد نظر باتری تلفن های هوشمند را نیز کنترل می کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پردازنده کوالکام Snapdragon 830

کمپانی کوالکام همیشه نقش بسزایی در تولید بیشتر گوشی های هوشمند داشته است . سری 800 پردازنده های این کمپانی شامل 808 ، 810 ، 820 و 821 می شود که اخیرا در خبر گوشی هوشمند OnePlus 3T نیز مشاهده کردیم.قرار است کمپانی وان پلاس در جدید ترین گوشی هوشمند خود که نسل قدرتمند گوشی موبایل OnePlus 3 محسوب می شود ، از جدید ترین پردازنده ی این کمپانی یعنی Snapdragon 821 استفاده کند که می تواند قدرتی بیشتر ارائه کند و همچنین در بهبود زمان شارژدهی باتری گوشی موبایل ها ، کمک شایانی می کند.

پردازنده کوالکام Snapdragon 830

اما با تکیه به اخبار سایت PhoneArena این کمپانی قرار است پردازنده ی جدید خود را با نام Snapdragon 830 عرضه کند که انقلابی را در پردازنده ها و باتری گوشی موبایل های هوشمند به پا می کند . پردازنده ی جدید Snapdragon 830 با کارکرد قوی خود سیستم fast charging گوشی های هوشمند را تا 28 وات ( 28W ) افزایش می دهد و بنا به گزارشات شارژر هایگوشی موبایلهای هوشمند باید از 5V/4.7A~5.6A, 9V/4A پشتیبانی کنند . در واقع این کمپانی مشهور راهی پیدا کرده است تا قدرت بیشتری را به باتری گوشی موبایل ها در پردازنده ی Snapdragon 830 برساند که آسیبی به سلول های باتری نرساند.

پردازنده کوالکام Snapdragon 830

به بیان واضح تر ما درباره ی Intelligent Negotiation for Optimum Voltage (INOV) technology یا تکنولوژی بهینه سازی هوشمند ولتاژ صحبت می کنیم که ظاهرا این تکنولوژی قادر است مقدار دقیق قدرتی که به باتری می رسد و باتری می تواند آن را تحمل کند را شناسایی کند که به عبارتی از رساندن قدرت بیش از حد به باتری و داغ کردن باتری گوشی موبایل جلوگیری می کند و زمانی که نیاز باشد انرژی را پایین می آورد تا باتری گوشی هوشمند داغ نکند و از انفجار آن جلوگیری کند.

پردازنده کوالکام Snapdragon 830

و در سخن پایانی باید گفت اگر قصد داریم گوشی موبایل هایمان در آینده ای خیلی نزدیک از این تکنولوژی استفاده کند باید گوشی های هوشمند ، همزمان هم بهپردازنده جدید Snapdragon 830 و هم به سیستم Quick Charge 4.0 مجهز باشند.

لیست قیمت پردازنده

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد پردازنده کوالکام برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پردازنده کوالکام Snapdragon 830 واقعا سی پی یو عالییه ای کاش کپمانی سامسونگ هم از این پردازنده برای ساخت گوشی موبایل نوت 7 استفاده می کرد تا شاهد انفجار این اسمارت فون ها نبودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا