قطعات کامپیوتر

کامپیوتر رومیزی ASUS ROG G20 برنده جایزه Gold Award تایوان

هر ساله در کشور های مختلف از سوی ارگان های دولتی و به پاس تولید و عرضه محصولات برتر جوایزی به محصولات و همچنین سازندگان آنها اهدا می گردد. TAIWAN EXCELLENCE یکی از معتبرترین جوایز در دنیا می باشد که هر ساله توسط وزارت امور اقتصاد تایوان به محصولات برتر ساخت این کشور اهدا می گردد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

قدمت این جایزه به سال 1988 باز می گردد، زمانیکه وزارت امور اقتصاد تایوان تصمیم گرفت تا برای ارتقای کیفی ،کمی و همچنین نوآوری این نشان را به وجود آورد. از آن سال به بعد کمپانی های مختلفی به تکاپو افتادند تا این جایزه معتبر را از آن خود نمایند. این جوایز در 5 رده و در زمینه های R&D، طراحی، کیفیت، بازار یابی عرضه می گردد.

کامپیوتر رومیزی ASUS ROG G20 برنده جایزه Gold Award تایوان

ایسوس برند برتر در کامپیوتر رومیزی

ایسوسیکی از اولین برند های بود که توانست بالاترین جایزه از نظر ارزش را از این بخش با نام Gold Award در سال 2009 برای محصول EeePC S101 دریافت نماید. اما به تازگی و در سال 2015 این کمپانی مجددا موفق به دریافت این جایزه برای محصول ASUS ROG G20 شده است. جایزه ای که بعد از 3 مرحله رقابت و 9 ماه گزینش نامزد های این جایزه و در رقابت با 1155 محصول از 488 شرکت، نصیب ایسوس گردیده است.

لازم به یادآوری است که ASUS ROG G20  قویترین کامپیوتر رومیزی کم حجم در دنیا می باشد که مخصوص گیمر ها طراحی شده و تاکنون توانسته است جوایز متعدد و معتبر بین المللی را از آن خود نماید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام و تشکر از شما، کامپیوتر رومیزی ASUS ROG G20 چقدر زیباست،که به گفته اخبار سایت آی تی بازار قویترین کامپیوتر رومیزی کم حجم در دنیا می باشد که مخصوص گیمر ها طراحی شده و تاکنون توانسته است جوایز متعدد و معتبر بین المللی را از آن خود نماید.خیلی ممنون و خسته نباشید بابت زحمات بی دریغتون.

  2. با سلام
    کامپیوتر رومیزی ASUS ROG G20 برنده جایزه Gold Award تایوان که این کامپیوتر رومیزی دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است و این کامپیوتر جایزه برنده گلد آوارد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا