اخبار تکنولوژیاخبار نرم افزار

کاهش میزان بیت کوین در صرافی ها

موجودی بیت کوین در صرافی ها به کمترین میزان خود در 6 ماه گذشته رسیده است. این موضوع به احتمال زیاد خبر از یک صعود در بازار خواهد داد. این کمترین میزان انباشت بیت کوین در صرافی ها از اول ژانویه 2021 است. وب سایت Santiment در این باره نوشت رسیدن به کف شش ماهه، نشانه خوبی محسوب می شود. چرا که این موضوع نشانگر آن است که خطر فروش گسترده سرمایه گذاران کاهش یافته است. همچنین بر اساس گزارش کوین تلگراف، حجم بیت کوین موجود در صرافی های ارز دیجیتال، از اواسط ماه می به طور پیوسته ای کاهش پیدا کرده. این به معنی آنست که فروش گسترده سرمایه گذاران به پایان رسیده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین

لیست قیمت کیف پول ارز دیجیتال

انتقال بیت کوین به صرافی ها و کاهش قیمت شدید آن

واریز بیت کوین به صرافی ‌ها در اوایل ماه می امسال شدت گرفت.  در نهایت در اواسط همان ماه به شکل‌ گیری یک فروش گسترده در بازار منجر شد. در ادامه فروش بیت کوین در ۱۹ می برابر با ۲۹ اردیبهشت به اوج خود رسید که در نهایت به سقوط ۱.۲ تریلیون دلاری ارزش کل بازار ارز دیجیتال منجر شد. داده‌ های مربوط به ورودی و خروجی صرافی ‌ها یکی از معیارهای بسیار مهم برای تشخیص روند قیمت در کوتاه‌ مدت و میان ‌مدت است. افزایش حجم خالص ورودی بیت کوین به صرافی ‌های ارز دیجیتال نشان می‌ دهد که سرمایه‌ گذاران دارایی خود را احتمالاً با هدف فروش از کیف پول‌ ارز دیجیتال خارج کرده ‌اند.

انتقال بیت کوین به صرافی ها و کاهش قیمت شدید آن

با وجود اینکه روند نزولی بیت کوین، سرمایه ‌گذاران هر روز دلایلی را برای شکل ‌گیری یک روند صعودی پیدا می ‌کنند. از طرف دیگر افزایش سرعت پذیرش بیت کوین در آمریکای جنوبی، جا ‌به ‌جایی ماینرهای چینی به کشورهای دیگر دلایلی هستند که می توان با استناد به آنها به آینده بازار خوش‌ بین بود.

تغییر قیمت بیت کوین از مدل انباشت به عرضه

مدل انباشت به عرضه یکی از مهمترین مدل ‌های پیش‌ بینی قیمت بیت کوین است. در حالی که نوسانات اخیر قیمت این ارز دیجیتال باعث شده است تا فعالان حوزه ارزهای دیجیتال شاهد یکی از بزرگترین واگرایی ‌های مربوط به این مدل از چند سال پیش تا به حال باشند. بر اساس این مدل قیمت فعلی بیت کوین باید چیزی بالاتر از 70 هزار دلار باشد ولی فعلا (در زمان نوشتن این مطلب) در محدوده 32 هزار دلار است.

تغییر قیمت بیت کوین از مدل انباشت به عرضه

همچنین پلن بی، طراح این مدل، در توییتی که  اخیر منتشر کرد، با اشاره به وضعیت فعلی قیمت بیت کوین اعلام کرد که در حال حاضر انحراف قیمت پیش ‌بینی ‌شده مدل و قیمت فعلی به بیشترین میزان خود در دو سال اخیر رسیده است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این خب کاملا درسته، بخاطر اینکه ارز دیجیتال خواهان بیشتری پیدا کرده تو صرافی هم کمتر شده، اما امیدوارم این بازار مثل بورس خراب نشه و مردم بی اطلاع واردش نشن، که بعید میدونم اینجور باشه و باز هم یه عده ناآاه وارد این حوزه میشن و هیچ اطلاعی ندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا