قطعات کامپیوتر

کیبورد وایرلس جدید مایکروسافت دارای دکمه آفیس و ایموجی

وجود صفحه کلید خوب و حرفه ای در کنار یک کامپیوتر، سبب می شود کاربران عملکرد بهتری در حین تایپ کردن داشته باشند، هم اکنون تنوع کیبورد ها در بازار قطعات کامپیوتر به قدری است، که انتخاب یکی از آنها برای خریداران سخت شده است.

به تازگی کمپانی فعال و محبوب مایکروسافت کیبورد جدیدی را معرفی کرده است، که با داشتن کلیدهای جدید می تواند نسبت به سایر کیبوردهای بازار آی تی به راحتی نظر خریدارن را به خود جلب کند؛ بدین ترتیب کلید ویندوز جای خود را به کلید آفیس داده و کلید دوم نیز برای باز کردن پنل ایموجی در نرم‌ افزارهای پیام ‌رسان تعریف شده است.

کیبورد وایرلس جدید مایکروسافت

لیست قیمت کیبورد کامپیوتر

از نظر ظاهری کیبورد جدید مایکروسافت به صورت آرگونومیک طراحی شده و قطر آن نسبت به مدل های قبلی بسیار کم می باشد، دکمه آفیس و ایموجی نیز در سمت راست جای گرفته اند، شایان ذکر است در ویندوز 10 شما می‌ توانید این کلید را به‌ عنوان میان ‌بری برای نرم‌ افزارهای آفیس به‌ کار ببرید، بدین ترتیب به‌ صورت پیش ‌فرض ترکیب کلید آفیس و W می تواند صفحه‌ جدید Word و ترکیب کلید آفیس و X نیز صفحه جدید نرم افزار Excel را باز خواهد کرد.

کیبورد وایرلس جدید مایکروسافت مجهز به کلید Emoji :

کلید ایموجی موجود در این کیبورد مایکروسافت می تواند مجموعه‌ای از ایموجی ‌ها را در اختیار شما قرار دهد، اما نمی ‌توانید از آن به ‌عنوان میان بری برای ایموجی منحصر‌به ‌فرد و خاص استفاده کنید، اگر چه این دکمه کارایی زیادی ندارد اما برای برخی از کاربران جالب و جدید خواهد بود.

کیبورد وایرلس جدید microsoft با دکمه آفیس و ایموجی

طبق ‌گزارش پایگاه خبری ورج (The Verge) هنوز مشخص نیست که سایر تولیدکنندگان قطعات کامپیوتر طراحی مشابه با این کیبورد جدید مایکروسافت دارند یا خیر! اما اکثر کیبورد های بازار به کلید ویندوز بهره مند شده اند، که براساس توافق ‌های بین المللی، جایگاه آن در سمت راست می باشد.

قیمت کیبورد وایرلس جدید microsoft

رونمایی صفحه کلید جدید مایکروسافت در نمایشگاه Surface انجام شد، ولی قرار است در 15 اکتبر با قیمت 59/99 به همراه موس پد که برای استراحت مچ دست کاربران در نظر گرفته شده و دارای قابلیت ارتباط سیمی ازطریق درگاه USB است، به فروش برسد، البته کمپانی Microsoft علاوه بر این کیبورد، صفحه کلید دیگری با قیمت 49/99 به بازار قطعات کامپیوتر عرضه می کند، که داشتن اندازه کوچک و باتری قدرتمند می تواند فروش خوبی را برای این شرکت به ارمغان بیاورد.

لیست قیمت کیبورد مایکروسافت

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اصلا تمام محصولا و نرم افزار های مایکرو سافت از نظر عملکردی حرف ندارند قطعا این کیبورد هم از نظر کارایی منحصر به فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا