موبایل

گوشی شیائومی می میکس 4 معرفی شد

همزمان با معرفی محصولات جدید دیگر شیائومی، گوشی می میکس 4 با ویژگی های قابل قبولی معرفی شد. سری Mi Mix از گوشی موبایل شیائومی همیشه قابلیت های خوبی برای عرضه داشته است. برای مثال این سری از گوشی های بدون درز محسوب می شدند و از طراحی بدون حاشیه بهره می بردند. اما در نسل چهارم این گوشی شیائومی از دوربین زیر نمایشگر 20 مگاپیکسلی استفاده می شود.

این اولین بار است که شیائومی از این مدل دوربین استفاده می کند. این تکنولوژی است که شیائومی مدت زیادی است که بر روی آن کار می کند تا بتواند آن را در محصولات جدید خود به کار ببندد. دلیل موفقیت روزافزون شیائومی هم می تواند همین فناوری های نوین و جذاب باشد. در حال حاضر شیائومی به یک رقیب جدی برای سامسونگ تبدیل شده است چرا که فروش بالایی چه در بازار آسیا و چه در اروپا را به ثبت رسانده است.

دوربین زیر نمایشگر در گوشی شیائومی MiMix 4

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

دوربین زیر نمایشگر در گوشی شیائومی MiMix 4

این مدل دوربین زیر نمایشگر قبلا توسط برندهای دیگر استفاده شده اما برای اولین بار است که شیائومی آن را در این سری از گوشی های خود به کار گرفته است. یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ‌های ۱.۶ میکرومتری و فناوری پیکسل باینینگ ۴ به ۱  در این گوشی شیائومی به کار رفته است.

قابل ذکر است که این دوربین در زیر نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED این گوشی قرار دارد و باعث شده هیچ بریدگی یا حفره ‌ای روی صفحه وجود نداشته باشد. استفاده از این مدل دوربین به یک نوع کاملاً جدید از نمایشگرهای منعطف و طراحی مجدد نیاز داشته تا بتواند حداکثر شفافیت را به دست بیاورد و بیشترین نور ممکن را به حسگر دوربین سلفی برساند. کاری که شیائومی به خوبی از عهده آن برآمده است.

دوربین زیر نمایشگر در گوشی شیائومی MiMix 4

ویژگی های کامل گوشی جدید شیائومی از سری می میکس

جنس قاب پشتی گوشی شیائومی می میکس ۴ به صورت کامل از جنس سرامیک است. این گوشی هوشمند در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری عرضه می گردد. اسپیکرهای استریو آن نیز توسط برند Harman Kardon تنظیم خواهد شد. همچنین کل پنل جلو توسط محافظ گوریلا گلس ویکتوس محافظت می ‌شود. باید گفت نرخ رفرش این نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن آن نیز فول اچ ‌دی پلاس است.

در مورد دوربین اصلی نیز این گوشی هوشمند از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به نام ISOCELL HMX استفاده میکند که لرزشگیر اپتیکال را هم پشتیبانی می ‌کند. یک دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری اپتیکال و فاصله کانونی ۱۲۰ میلی ‌متری و همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق گسترده نیز در پنل دوربین این گوشی قرار دارد.

ویژگی های کامل گوشی جدید شیائومی از سری می میکس

در این گوشی پرچمدار شیائومی از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده شده است و در دو مدل با حافظه 8 و 12 گیگابایت رم با حافظه های داخلی 128 و 512 ارائه خواهد شد. باتری 4500 میلی آمپری این پوشی می تواند با توان 120 وات در عرض 21 دقیقه شارژ کامل شود. قیمت پایه این مدل گوشی شیائومی از  770 دلار آغاز می شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا