موبایل

گوشی موبایل اچ تی سی One E9 جایگزین آیفون های اپل

گوشی موبایل اچ تی سی One E9جایگزین آیفون های اپل خواهد بود. این ادعایی است که چر ونگ مدیر عامل کمپانی اچ تی سی ساعاتی قبل از معرفی رسمی این گوشی موبایل داشته است. اچ‌ تی‌ سی در حال آماده‌سازی برای برگزاری کنفرانس خود است که امروز در شهر نیویورک برگزار می‌شود. انتظار می‌رود در این روز شاهد معرفی وان ای ۹ باشیم و حالا تنها ساعاتی قبل از معرفی رسمی این گوشی، مدیر عامل اچ‌تی‌سی آن را جایگزینی مناسب برای آیفون ‌های اپل خوانده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

گوشی موبایل اچ تی سی One E9

نگاهی به گوشی موبایل وان ای ۹ نشان می‌دهد که اچ‌تی‌سی در طراحی آن، رقابت با آیفون‌ها را در نظر داشته است. این گوشی دارای بدنه‌ای باریک و فلزی بوده و مجهز به صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی خواهد بود. نکته‌ی جالب توجه این است که ای ۹ دارای سیستم‌‌‌‌‌‌عامل اندروید ۶ خواهد بود که اگر این گونه باشد شاید بعد از نکسوس‌ها شاهد اولین گوشی مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۶ باشیم.

گوشی موبایل اچ تی سی One E9 ارزانتر از آیفون

گوشی موبایل اچ تی سی One E9

پردازندهی گوشی جدید اچ‌تی‌سی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ بوده و انتظار می‌رود این گوشی در دو نسخه‌ی متفاوت با ۲ یا ۳ گیگابایت رم عرضه شود. به علاوه دوربین اصلی وان ای ۹ دارای حسگر ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و بنابر شایعات با قیمت ۵۹۹ یورو در اروپا روانه‌ی بازار خواهد شد که در مقایسه با قیمت ۷۴۹ دلاری آیفون ۶ اس در حدود ۱۵۰ یورو ارزان‌تر است.

کنفرانس رسمی HTC امروز برگزار خواهد شد و در روزهای گذشته شاهد انتشار تصاویر با کیفیت از گوشی One E9 بودیم که امروز در کنفرانس رسمی اچ‌تی‌سی معرفی خواهد شد. بنابر گزارش منتشر شده توسط Focus Taiwan، مدیر عامل این شرکت، چر ونگ، در نامه‌ای به کارکنان اچ‌تی‌سی، وان ای ۹ را جایگزینی مناسب برای آیفون‌های اپل دانسته است؛ چرا که این گوشی ترکیبی از زیبایی، عملکرد مناسب و سادگی است.

گوشی موبایل اچ تی سی One E9

زمان زیادی تا کنفرانس رسمی اچ‌ تی ‌سی باقی نمانده است و انتظار می‌رود این گوشی عصر امروز معرفی شود.

قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    گوشی موبایل اچ تی سی One E9 جایگزین آیفون های اپل خواهد بود. این ادعایی است که چر ونگ مدیر عامل کمپانی اچ تی سی ساعاتی قبل از معرفی رسمی این گوشی موبایل داشته است. اچ‌ تی‌ سی در حال آماده‌سازی برای برگزاری کنفرانس خود است که امروز در شهر نیویورک برگزار می‌شود. انتظار می‌رود در این روز شاهد معرفی وان ای ۹ باشیم و حالا تنها ساعاتی قبل از معرفی رسمی این گوشی، مدیر عامل اچ‌تی‌سی آن را جایگزینی مناسب برای آیفون ‌های اپل خوانده است.

  2. با سلام و خسته نباشید در مورد این خبر ک گوشی موبایل اچ تی سی One E9 جایگزین آیفون های اپل شده باید بگم که اینروز ها شرکت اپل رقیب های سرسختی مثل سامسونگ و اچ تی سی پیدا کرده که روز به روز محصولات متنوع تری رو وارد بازار میکنن اما این شرکت اپل همچنان محبوب همه است و مطمعنا با گوشی اپل7 خودش همه رو متعجب میکنه

  3. بعید میدونم گوشی اچ تی سی وان ای 9 جایگزین آیفون 6 بشه ولی ظاهرا از اچ تی سی m9 که بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا