موبایل

گوشی موبایل پاناسونیک Eluga I4 جانشین الوگا آی 3 خواهد شد

مشخصات فنی و قیمت گوشی موبایل پاناسونیک آی 4 نشان می دهد که این تلفن هوشمند با توجه به قابلیت های گسترده با قیمت ارزانی در بازار موبایل به فروش می رسد.کمپانی پاناسونیک که در ماه گذشته اسمارت فون های Eluga A3 Pro و Eluga A3 را به بازار موبایل معرفی کرده بود اکنون جدیدترین تلفن هوشمند سری الوگا را با نام Eluga I4 رونمایی کرده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

موبایل پاناسونیک آی 4

لیست قیمت گوشی موبایل

مشخصات فنی موبایل پاناسونیک الوگا آی 4 نشان می دهد که این اسمارت فون دارای صفحه نمایش 5 اینچی HD بوده و کار های پردازشی این موبایل پاناسونیک برعهده چیپست مدیاتک MT6737 با پردازنده چهار هسته‌ ای خواهد بود همچنین مدیریت داده ها نیز بر عهده پردازشگر گرافیکی Mali-T720 با 2 گیگابایت حافظه رم می باشد.

اسمارت فون پاناسونیک آی 4

لازم به ذکر است کمپانی Panasonic موبایل Eluga I4 را به16 گیگابایتحافظه داخلی قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت بهرمند کرده است. و طبق خبر های منتشر شده دوربین اصلی این تلفن هوشمند 8 مگاپیکسل با فلاش ال ای دی و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

تلفن هوشمند پاناسونیک

از دیگر مشخصات فنی موبایل پاناسونیک Eluga I4 می توان به باتری 3 هزار میلی ‌آمپری و سنسور اثر انگشت اشاره کرد و پشتیبانی از شبکه 4G VoLTE یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد این اسمارت فون می باشد. با توجه به قابلیت های اعلام شده احتمالا این تلفن هوشمند جانشین موبایل Eluga I3 خواهد شد.

طبق اعلام شرکت Panasonic اسمارت فون الوگا آی 4 در رنگ های آبی، مشکی و طلایی با قیمت 125 دلار دربازار موبایلهند به فروش می رسد و با همین قیمت در دسترس خریدارن قرار خواهد گرفت.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل پاناسونیک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گوشی موبایل پاناسونیک Eluga I4 کی وارد بازار موبایل ایران میشه!!!؟ نسبت به قیمتش قابلیت های خوبی داره کاش می شد به صورت اینترنتی پیش خرید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا