Connect with us

LG UltraGear 17G90Q اولین لپ تاپ گیمینگ شرکت ال جی

منتشر شده

در

لپ تاپ گیمینگ UltraGear 17G90Q ال جی

ال جی اولین لپ تاپ گیمینگ خود را با نام LG UltraGear 17G90Q به بازار معرفی کرد. این لپ تاپ از مشخصات فنی فوق العاده ای برخوردار می باشد و در اوایل سال آینده به فروش خواهد رسید. در این خبر قصد داریم برخی از ویژگی های اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی مانند نمایشگر، منبع تغذیه، پردازنده ها، پورت های ورودی و خروجی و ساختار و طراحی بدنه آن را بررسی نماییم.

نمایشگر لپ تاپ گیمینگ جدید ال جی

لپ تاپ 17G90Q مجهز به یک صفحه نمایشگر 17.3 اینچی می باشد که که در حین بازی کردن تمام جزئیات تصویر را برای شما به نمایش می گذارد. این نمایشگر که مجهز به یک پنل IPS LCD می باشد از رزولوشن 1920 × 1080 پشتیبانی می کند که کیفیت بالای تصاویر را به ارمغان می آورد و مانع بروز احساس خستگی در چشم های شما می شود. نرخ تازه سازی تصاویر در لپ تاپ گیمینگ 17G90Q ال جی 300 هرتز می باشد که لذت بازی کردن با این لپ تاپ را تا حد زیادی افزایش می دهد.

لپ تاپ گیمینگ LG UltraGear 17G90Q

لپ تاپ گیمینگ LG UltraGear 17G90Q

پردازنده های لپ تاپ ال جی UltraGear 17G90Q

منبع تغذیه لپ تاپ گیمینگ ال جی 17G90Q یک پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger Lake – H می باشد و پردازنده گرافیکی آن پردازنده پرچمدار Nvidia GeForce RTX 3080 Max-Q می باشد. حافظه این لپ تاپ از نوع DDR4 است که با ظرفیت های 16 و 32 گیگابایتی به بازار عرضه می شود و شما می توانید طبق نیاز های خود نسبت به خریداری آن ها اقدام نمایید.

ساختار بدنه لپ تاپ گیمینگ ال جی UltraGear 17G90Q

لپ تاپ 17G90Q ال جی که در رنگ خاکستری تیره تولید شده دارای ضخامت 21.4 میلی متر است و از وزن 2.64 کیلوگرمی برخوردار می باشد که نسبت به لپ تاپ های گیمینگ برند های دیگر سبک تر است. در نتیجه می توانید به راحتی این لپ تاپ گیمینگ ال جی را با خود حمل کنید و در مکان های مختلف مشغول بازی شوید.

 این لپ تاپ ال جی مجهز به پورت های خروجی USB 4 Gen، Type-C، USB-PD، Thunderbolt 4، USB 3.2 Gen، پورت هدفون، HDMI، پورت اترنت، درگاه حافظه میکرو اس دی و DC-in می باشد که امکان استفاده از این لپ تاپ را با ساده ترین روش ها به ارمغان می آورد.

پورت های لپ تاپ گیمینگ LG UltraGear 17G90Q

پورت های لپ تاپ گیمینگ LG UltraGear 17G90Q

از دیگر ویژگی های لپ تاپ جدید گیمینگ UltraGear 17G90Q ال جی می توان به حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور، وب کم FHD برای برقراری تماس های تصویری با کیفیت بالا، میکروفون دوگانه، دوربین مادون قرمز، بلندگوهای استریو، سیستم خنک کننده لپ تاپ و نرم افزار UltraGear Studio برای کنترل عملکرد سیستم به صورت مستقیم اشاره کرد.

لپ تاپ گیمینگ LG UltraGear 17G90Q در اوایل سال 2022 یا اوایل دی ماه سال 1400 در ایالات متحده و کره جنوبی عرضه خواهد شد. اطلاعاتی در رابطه با قیمت این لپ تاپ و یا تاریخ دقیق عرضه آن اعلام نشده است و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر باید منتظر اخبار جدید تر شرکت ال جی باشیم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار