اخبار تکنولوژیاخبار نرم افزار

دورکردن پشه و حشرات با اپلیکیشن های اندرویدی

تکنولوژی‌های جدید، شانسی را برای مقابله با پشه‌ها بوجود می‌آورند و با استفاده از برنامه‌های مختلف می‌توانید به جنگ این حشرات بروید. همانگونه که میدانید این روزها به سرعت هوا در حال گرم شدن است و به فصل گرما نزديک مي شويم و پشه هاي آزار دهنده هم همراه با آن مي آيند. مدت هاست که اپليکشن هايي براي دور کردن پشه ها و حشراتبا استفاده از فرکانس هاي بالاي صوتي براي سيستم عامل اندرويد منتشر مي شوند. اما آيا اين اپليکيشن ها واقعا کار مي کنند ؟ در ادامه به معرفي چند نمونه از اين نرم افزار ها مي پردازيم , با آی تی بازارهمراه باشيد .

دورکردن پشه و حشرات با اپلیکیشن های اندرویدی

این برنامه‌ها با ساطع کردن صداهایی با فرکانس بالا، معمولا در رنج 10 تا 22 کیلوهرتز که برای افراد بالغ قابل شنیدن نیستند، به مبارزه با پشه‌ های مونث می‌روند. هیچ ‌کس نمی‌تواند به طور کامل از اثربخشی این برنامه‌ها در دفع حشرات سخن بگوید، برخی معتقدند کارایی این برنامه‌ها صد درصدی است و برخی معتقدند حشرات با این برنامه‌ها به سمت آن‌ها جذب شده‌اند. برنامه‌های زیادی در این زمینه در گوگل پلی وجود دارد که می‌توانید نمونه ‌های آن را در زیر ببینید.
بد نیست شماهم برای یک‌ بار این برنامه‌ها را امتحان کنید والبته در قسمت نظرات ما را نیز از کارایی این برنامه‌ها باخبر کنید. منتظر نتيجه تست شما هستيم ، شاید امشب آسوده خوابیدید !

  • Anti Mosquito – Sonic Repeller

این برنامه را می ‌توان محبوب‌ ترین برنامه در این دسته عنوان داشت. این برنامه صدایی در رنج محدودتر یعنی 14 تا 22 کیلوهرتز تولید می‌کند. حجم برنامه 2.2 مگابایت بوده و بر روی همه نسخه‌های اندروید 2.1 به بالا قابل استفاده است.

  • Mosquito Repellent

این برنامه فرکانسی متفاوت، یعنی 10 کیلوهرتز را تولید می‌کند. حجم برنامه 1.7 مگابایت بوده و بر روی همه نسخه‌های اندروید 2.2 به بالا قابل استفاده است.

  • Anti Mosquito

برنامه ‌‌ای که فرکانسی در رنج 12 تا 22 کیلوهرتز از خود ساطع می‌کند. می‌توانید این برنامه را به طور رایگان ازگوگلپلی‌ استور دانلود کنید. حجم این برنامه 1.3 مگابایت است و بر روی همه نسخه‌های اندروید قابل استفاده است.

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. سلام
    همچین چیزی امکان داره؟؟؟چون اگه داشته باشه من اول از همه خواهان این برناه هستم اگه میشه راهنماییم کنید که این محصول کی وارد بازار ایران میشه و چگونه میتونم این محصولو سفارش بدم چون اگه همچین چیزی به بازار بیاد برنامه ای میشه که روی تمام تلفن های هوشمند باید نصب بشه.و من هم می خواهم که این برنامه رو زود تر از همه روی گوشیم داشته باشم.

  2. تکنولوژی‌های جدید، شانسی را برای مقابله با پشه‌ها بوجود می‌آورند و با استفاده از برنامه‌های مختلف می‌توانید به جنگ این حشرات بروید. همانگونه که میدانید این روزها به سرعت هوا در حال گرم شدن است و به فصل گرما نزديک مي شويم و پشه هاي آزار دهنده هم همراه با آن مي آيند. مدت هاست که اپليکشن هايي براي دور کردن پشه ها و حشرات با استفاده از فرکانس هاي بالاي صوتي براي سيستم عامل اندرويد منتشر مي شوند. اما آيا اين اپليکيشن ها واقعا کار مي کنند ؟

  3. خیلی جالبه که با نرم افزار داریم به هم نیازهامون جواب میدیم و اینکه می اتونیم هر کاری رو امروزه انجام بدیم من یکی از این نرم افزار ها رو نصب کردم البته به طور مداوم نصب روشن نمی کنم چون نمی دونم ضرر داره یا نه و با یک پزشک هم مراجعه کردم اظهار بیا طلاعی می کرد نسبت به ضررش

  4. کارکنان آی تی بازار ممنون از این خبرتون من نرم افزار Anti Mosquito رو امتحان کردم انگار واقعاً کار کرد اگر این خبر رو تو فیسبوکم بزارم فکر کنم نسل عنکبوتا منقرض بشه (-:

    1. جناب آقای حمیدرضا مرادی عزیز، با سپاس از حس کنجکاوی و ریزبینی قابل تحسینتان، باید خدمتتان عرض کنم که اطرافیان ما بر روی حشرات آزمایش کردند و جواب مثبت گرفتند… پیشاپیش قدردانی میکنیم از اینکه نتیجه تجربه تان را بر روی مارمولک را  در اختیار دوستان آی تی بازاری قرار خواهید داد.

  5. آی تی بازار کاش مینوشتی واقعا کاربردی هست یا نه و برای کودکان مضر هست یا نه ؟؟؟
    آیا تست شده ؟
    آیا برای گوشی ضرری ندارد؟

    1. سلام، در کاربردی بودن برنامه های معرفی شده که شکی نیست چرا که در مصارف شخصی جوابگو بوده. در مورد مضر بودن برای گوشی هم باید خدمت شما عرض کنیم که خیر مشکلی جز زودتر تمام شدن شارژ باتری گوشی شما برایتان بوجود نخواهد آورد و در مورد نوزاد و یا کودکان باید از پزشک متخصص این امر پرسیده شود که آیا شنیدن مداوم صدا با طول فرکانس مثلاً 10 کیلوهرتز برای این عزیزان مضر است یا خیر؟! پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا